کد خبر: 118578 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مهر 1398 - 08:52
معاون دانشگاه فرهنگیان:
۴۱ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شد

اتحادخبر:  معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال گذشته حدود ۴۱ هزار دانشجو پذیرش کردیم. علی باقر طاهری نیا  در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: حدود ۲۴ هزار دانشجو از این تعداد از طریق کنکور سراسری و ۱۷ هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی در کل کشور پذیرش شدند.معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت...

اتحادخبر:  معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال گذشته حدود ۴۱ هزار دانشجو پذیرش کردیم.

۴۱ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شد  علی باقر طاهری نیا  در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: حدود ۲۴ هزار دانشجو از این تعداد از طریق کنکور سراسری و ۱۷ هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی در کل کشور پذیرش شدند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: سهم استان ها در این میزان پذیرش تابع نیاز آموزش و پرورش است؛ این اعلام نیز برحسب رشته، جنسیت و منطقه مورد نیاز است.

 

طاهری نیا اضافه کرد: این افرایش پذیرش کمی مستلزم خدمات و پشتیبانی زیادی در تامین اساتید مورد نیاز، تامین فضای خوابگاهی، تجهیزات آموزشی و ... است.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته های استانی هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان به این مبحث ورود کرده اند؛ نیاز استان ها متفاوت بوده و نوع مداخله استان ها نیز متفاوت است.

 

طاهری نیا بیان کرد: در استان بوشهر شرایط، شرایط خوبی است و پذیرشی که اتفاق افتاده است نسبت به پذیرش دو سال قبل پذیرش قابل قبولی است.

 

وی در ادامه افزود: نیاز است تا نشست های کمیته های استانی هیات امنای دانشگاه به صورت ماهانه و با حضور استاندار برگزار شود تا مسئولان و سازمان های مرتبط بیشتر پای کار آمده و مسائل به شکل بهتر و احسن مطرح و مرتفع شود.

 

استاندار بوشهر نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به معاون دانشگاه و هیئت همراه، از تلاش های رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بهبود مسائل کمی و کیفی دانشگاه و پیگیری های وی تقدیر کرد و سپس به بحث و بررسی در مورد مسائل مختلف دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر پرداخت.

 

در این نشست رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز ضمن ارائه گزارشی از روند آماده سازی پردیس های دانشگاه، آمار پذیرش دانشجو و ... از حمایت های استاندار بوشهر به عنوان رئیس کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118578