کد خبر: 118059 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1398 - 11:49
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:
23 هزار کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شدند

اتحاد خبر: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۲ هزار و ۹۷۸ کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شدند.سیروس فتحی صبح یکشنبه در دبستان سعدی برازجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۹۷۸ کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شده اند. وی با اشاره به...

اتحاد خبر- مهشید شهنه مطلق: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۲ هزار و ۹۷۸ کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح یکشنبه در دبستان سعدی برازجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۹۷۸ کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شده اند.

سیروس فتحی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروز آغاز هفته دفاع مقدس است و یاد شهدا بویژه ۴۷۱ شهید دانش آموز و ۱۱۱ شهید معلم که یاد آور خاطره شهدا است را گرامی می دارم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و هشت سال دفاع مقدس را به بازماندگان و جانبازان و کسانی که جهاد و از خود گذشتگی کردند تا این مملکت یک‌ روز آبرومند زندگی کند را تبریک عرض می‌کنیم.

سید حسن لواسانی فرد بیان کرد: امروز دبستان سعدی مفتخر است که میزبان آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ است و در همه ی نقاط شهر و روستا چنین مراسمی برپا است‌.

وی با اشاره به ارزشمند بودن آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش آموزان کلاس اولی، بیان کرد: امروز را به خاطر بسپارید و قدم هایتان را برای آینده ای روشن، محکم بردارید.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان همچنین خطاب به والدین افزود: مراقب گل های زندگیتان باشید و مراقبت های لازم را از نظر آموزشی، تربیتی و بهداشتی انجام دهید و در کلاس درس پا به پای معلم پیش روید.































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118059