کد خبر: 118048 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1398 - 09:36
پیام رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس

اتحاد خبر: احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس  پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: "بسمه تعالی/ یک سال گذشت و با پایان یافتن تابستان گرمی دیگر در بوشهر، بار دیگر شکوفایی علم و دانش را در مدارس استان با شروع مجدد آموزش و پژوهش و فراهم شدن...

 

اتحاد خبر: احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس  پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

"بسمه تعالی

یک سال گذشت و با پایان یافتن تابستان گرمی دیگر در بوشهر، بار دیگر شکوفایی علم و دانش را در مدارس استان با شروع مجدد آموزش و پژوهش و فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم، آغاز می‌کنیم.


مهرماه، در فرهنگ ایران، نمادی از پویایی، سرزندگی، دانش‌پژوهی، حقیقت‌جویی و حیات مجدد بوده و حاکی از تلاش بی‌بدیل تلاشگران عرصه علم و دانش برای تعلیم و تربیت است.


اینجانب فرارسیدن بهار علم و دانش و آغاز سال جدید تحصیلی جدید را به تمامی شیفتگان عرصه علم‌آموزی به‌ویژه اساتید و معلمان زحمتکش و دلسوز و همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان بوشهری تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون آنها را از پروردگار یکتا خواستارم.



امید است در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مزین به نام "رونق تولید" است، با تلاش و کوشش مضاعف همه اقشار مردم، بتوانیم بوشهر عزیز و به تبع آن ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم.

 

 

 

 

احمد بارگاهی
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی

و ورزشی شهرداری بندر بوشهر"

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118048