کد خبر: 118047 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1398 - 10:04
بیش از ۲۹ هزار بوشهری در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

اتحادخبر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: در آستانه اربعین حسینی تاکنون افزون بر ۲۹ هزار نفر از هم‌استانی‌ها برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

اتحادخبر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: در آستانه اربعین حسینی تاکنون افزون بر ۲۹ هزار نفر از هم‌استانی‌ها برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

 

بیش از 29 هزار بوشهری در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

 عبدالرسول رنجبر عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر اربعین حسینی را نماد اتحاد و وحدت مسلمانان دانست و اظهار داشت: حضور بیش از 20 میلیون نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان(ع) نشان از اقتدار و عظمت مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه درآستانه پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی قرار داریم  تصریح کرد: در مراسم اربعین شهادت امام حسین(ع) میلیون‌ها نفر از سراسر جهان در آیین عزاداری و پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا شرکت می‌کنند.

 

 مدیر حج و زیارت استان بوشهر به ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلا پرداخت و بیان کرد:  تاکنون افزون بر 769 هزار نفر در کشور در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

 

رنجبر به ثبت نام بوشهری‌‌ها در سامانه سماح پرداخت و گفت:  تاکنون 29 هزار و 843 نفر از هم‌استانی‌ها برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 28 هزار و 445 ثبت‌نام قطعی است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 37 هزار نفر از استان بوشهر در مراسم پیاده‌‌روی اربعین حسینی شرکت کردند خاطرنشان کرد: با توجه به حذف ویزا پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان از استان بوشهر در مراسم اربعین از 50 هزار نفر فراتر رود.

 

مدیرحج و زیارت استان بوشهر مرز خروجی زائران استان بوشهر برای اعزام به کربلا را مرز شلمچه دانست و گفت: تا 48 ساعت قبل از اربعین امکان ثبت نام در این سامانه امکان‌پذیر است ولی افراد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118047