کد خبر: 118043 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1398 - 09:15
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

اتحادخبر: واپسین روز شهریورماه، یادآور یکی از شگفت‌انگیزترین حماسه‌های بشری است. رخدادی که نمونه‌ی آن را به سختی میتوان در تاریخ تمامی ملتها یافت.آنگاه که یک دولت دست‌نشانده قدم در باتلاق تجاوز به سرزمینی گذارد که مردمانش با تاسی از ائمه‌ی اطهار و با الگو گرفتن از امام مظلومشان حسین ابن علی (ع)، رشادت و دلیرمردی و غیرت و ...

اتحادخبر: واپسین روز شهریورماه، یادآور یکی از شگفت‌انگیزترین حماسه‌های بشری است. رخدادی که نمونه‌ی آن را به سختی میتوان در تاریخ تمامی ملتها یافت.

 

آنگاه که یک دولت دست‌نشانده قدم در باتلاق تجاوز به سرزمینی گذارد که مردمانش با تاسی از ائمه‌ی اطهار و با الگو گرفتن از امام مظلومشان حسین ابن علی (ع)، رشادت و دلیرمردی و غیرت و شهامت را معنایی دوباره بخشیدند. تجاوز به سرزمینی که بزرگمردان و شیرزنانش هنوز زخم کینه‌ی استکبار در حمایت از حکومت ظالم پهلوی را بر تن داشتند.




ملت سرفراز و قهرمان ایران عزیز، ناخواسته در جنگی نابرابر در برابر حکومت متجاوز بعثی عراق قرار گرفت. جنگی که نه فقط با ارتش بعثی عراق بلکه جنگ با تمام ابرقدرتهای پرهیاهویی بود که پشت سر صدام تجاوزگر به صف شدند تا انقلاب الهی مردم ایران را زمین بزنند اما مردم رشید این‌ سرزمین اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ و پیر و جوان با پیروی از دستورات پیر فرزانه و رهبر الهی خود خمینی کبیر همچون کوهی سترگ پای انقلاب اسلامی‌شان ایستادند و بدون چشمپوشی از حتی یک وجب از خاک پاک ایران، درسی فراموش ناشدنی به همه‌ی آنهایی دادند که چشم تجاوز به سرزمین اسلامی‌مان داشتند.
آری!


هفته‌ی دفاع مقدس که یادآور روزهای پرشکوه حماسه و ایثار ملت رشید ایران است را نمیتوان نامی در تقویم یا ایامی در گذر تاریخ دانست.


هفته‌ی دفاع مقدس، یادی است جاودان از حماسه‌ای به بلندای شرافت و رشادت دلدادگان خمینی کبیر در صفحه‌ی دل مردمان این آب و خاک.


یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدای گلگون کفن دفاع مقدس را گرامی میداریم و در برابر صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عرصه‌ی دفاع مردم ایران از حریم میهن و ولایت سر تعظیم فرود می‌آوریم و آرزو میکنیم لیاقت رهروی آن عزیزان را داشته باشیم.

 

 

 

 

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118043