کد خبر: 118027 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1398 - 08:03
اختتامیه اولین دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان برازجان برگزار شد

اتحاد خبر: اختتامیه اولین دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان توسط ناصر آویژه در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد برازجان برگزار شد.

اتحاد خبر: اختتامیه اولین دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان توسط ناصر آویژه در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد برازجان برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر؛ دوره آموزش مقدماتی بازیگری کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد برازجان در تابستان امسال با مدرس و کارگردان مطرح کشوری، ناصر آویژه برگزار شد.

 این دوره از اوایل خرداد ماه آغاز و پس از ۴ ماه در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ با اجرای هنرجویان در تالار فرهنگ برازجان با حضور  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد دشتستان و خانواده های هنرجویان پایان یافت.

 هنرجویان حاضر در این دوره در رده سنی ۸ الی ۱۵ سال بودند ‌و در پایان دوره بصورت گروههای ۴ الی ۸ نفره به اجرای تئاتر کارگاهی خود پرداختند.


قابل توجه است که در اجرای پایان دوره، هنرجویان با تکیه بر آموخته های خود در این دوره تمامی بخش های کار خود شامل کارگردانی، نویسندگی، گریم، طراحی صحنه، بازیگری، موسیقی و نور پردازی را بر عهده بگیرند.


شایان ذکر است که به زودی نمایشی به کارگردانی  ناصر اویژه و و هنرنمایی هنرجویان مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد در برازجان و سایر شهرهای استان به روی صحنه می رود.


همچنین دوره جدید آموزش بازیگری در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد برازجان از اواسط مهرماه آغاز می گردد که مدرس این دوره نیز  ناصر آویژه است.


علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در این دوره از یکم مهرماه به فرهنگسرای ارشاد و مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی مراجعه کنند.

 

























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118027