کد خبر: 117910 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1398 - 16:50
رئیس سابق سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر؛
برنامه های فرهنگی سازمان از طرف شورا حمایت مالی نشد / سازمان به یکنواختی دچار شده بود

اتحاد خبر: رئیس سابق سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر نداشتن حمایت مالی از شورا و شهرداری را دلیل استعفای خود اعلام کرد.

اتحاد خبر – ثریا شیری: رئیس سابق سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر نداشتن حمایت مالی از شورا و شهرداری را دلیل استعفای خود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ محمدصادق سعیدی روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با اتحاد خبر در خصوص علت استعفای خود اظهار کرد: به دلیل همراهی نکردن و حمایت نکردن شورای شهر و شهرداری در مسائل مادی و معنوی از اجرای برنامه هایی که پیش بینی کرده بودیم باز ماندم و به همین دلیل استعفا کردم.


محمدصادق سعیدی افزود: شورای شهر برنامه های فرهنگی مدنظر سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری را از نظر مالی حمایت نکرد.
سعیدی تصریح کرد: به دلیل مشکلات و محدودیت هایی که در بحث بودجه سازمان به دلیل نبود حمایت وجود داشت، سازمان فرهنگی، ورزشی به یک روزمرگی و یکنواختی رسیده بود.


وی عنوان کرد: با وجود این مشکلات و محدودیت ها حضور ما در رأس سازمان فرهنگی، ورزشی اثرگذار نبود و بعد از هماهنگی با شهردار بوشهر از این سمت استعفا کردم.


سعیدی ادامه داد: اکنون به عنوان مشاور شهردار در امور فرهنگی و بازآفرینی بافت تاریخی مشغول به فعالیت هستم.
گفتنی است، زین پس احمد بارگاهی که پیش از این به عنوان مدیر حوزه شهردار فعالیت می‌کرد سرپرستی سازمان فرهنگی، شهرداری را برعهده دارد.


سعیدی پیش از ریاست سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری معاونت این سازمان را بر عهده داشت و از دی ماه سال 97 به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد و اجرای برنامه هایی چون جشنواره های روز بوشهر، دو سالانه ادبی بوشهر و سوگواره محرم را نیز در کارنامه کاری خود دارد./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117910