کد خبر: 117842 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1398 - 10:08
انتصابات جدید در شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر
اتحادخبر: رؤسای ادارات منابع آب شهرستان های کنگان، دیر و جم در جلساتی با حضور فرمانداران این سه شهرستان و معاونین و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر معارفه شدند. 

اتحادخبر:  رؤسای ادارات منابع آب شهرستان های کنگان، دیر و جم در جلساتی با حضور فرمانداران این سه شهرستان و معاونین و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر معارفه شدند.

 

صبح امروز در شهرستان دیر مهندس عبدالرضا کشتگر به عنوان سرپرست اداره منابع آب این شهرستان معرفی شد.

 

علی حسنی فرماندار شهرستان دیر در این مراسم اظهار داشت: این شهرستان به عنوان قطب کشت گوجه خارج از فصل نیازمند توجه ویژه در حوزه منابع آب می باشد.

 

وی افزود: حرکت به سمت کشت های گلخانه ای و کاهش سطح زیرکشت روباز در راستای سازگاری با کم آبی یکی از اهداف حوزه آب و کشاورزی این شهرستان می باشد.

 

علی حسنی در پایان ضمن ابراز رضایت از تلاش های مهندس علی زائری، رییس پیشین اداره منابع آب شهرستان دیر، آمادگی کامل مجموعه خود در حمایت از مهندس عبدالرضا کشتگر-سرپرست جدید این اداره- را اعلام کرد.

 

امروز در مراسم دیگری مهندس حسین طهماسبی نیز به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان جم معرفی شد.

 

حسینی فرماندار شهرستان جم در آیین تکریم و معارفه رییس اداره منابع آب جم، ضمن تقدیر از اقدامات مهندس مهرداد دنیا دیده که پیش از این عهده دار مسئولیت ریاست اداره منابع آب این شهرستان بود، ابراز امیدواری کرد مهندس حسین طهماسبی در مسئولیت جدید عملکردی موفق داشته باشد.

 

مهندس مهرداد دنیادیده از سال 1394 به مدت بیش از 4 سال ریاست اداره منابع آب شهرستان جم را بر عهده داشته است.

 

همچنین در شهرستان کنگان نیز رییس جدید اداره منابع آب این شهرستان با دریافت حکم انتصاب، فعالیت خود را در این اداره آغاز کرد.

 

در بخشی از حکم مهندس کرامت جوکار رییس جدید اداره منابع آب شهرستان کنگان آمده است:

 

احتراماً نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم حفاظت و بهره برداری شرکت، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس اداره منابع آب شهرستان کنگان منصوب می شوید.

 

جوکار سابقه ریاست اداره منابع آب شهرستان های گناوه و دیلم را در کارنامه خود دارد.

 

در این آیین از اقدامات مهندس علی زائری که به صورت همزمان سرپرستی این اداره را نیز بر عهده داشت تقدیر به عمل آمد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117842