کد خبر: 117827 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1398 - 07:45
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
برنامه‌های ویژه اربعین در استان بوشهر اجرا می‌شود

اتحادخبر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برنامه‌های ویژه اربعین و دهه آخر صفر در دو محور انجام فعالیت‌های استانی و همچنین کاروان‌های زیارتی زائران اربعین انجام خواهد شد.

اتحادخبر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برنامه‌های ویژه اربعین و دهه آخر صفر در دو محور انجام فعالیت‌های استانی و همچنین کاروان‌های زیارتی زائران اربعین انجام خواهد شد.

 برنامه‌های ویژه اربعین در استان بوشهر اجرا می‌شود  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعدازظهر دوشنبه در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تسلیت ماه محرم، به تشریح برنامه‌های ماه محرم و صفر استان و عملکرد و برنامه‌های سازمان در دهه اول محرم و همچنین ویژه‌برنامه‌های اربعین پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های ویژه اربعین و دهه آخر صفر با حضور هیئت‌های مذهبی و در مراسمات باشکوه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های مربوط به بخش کاروان‌های زیارتی و اربعین در قالب کارگروه‌های تخصصی تحت عنوان یاوران اربعین، بانوان، نائب الشهید و کارگروه تخصصی فضای مجازی اجرا می‌شود و سعی می‌شود سیاست‌های تبلیغی را به مخاطبان برسانیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: تلاش کنیم همان‌گونه که نسبت به شور حسینی در طول دو ماه محرم و صفر تلاش مضاعفی انجام می‌شود، هیئت‌ها و مراکز فرهنگی شعور و معارف حسینی را در سطح جامعه تبیین کنند.

 

وی بیان کرد: برنامه‌های عملیات محرم ۱۴۴۱ تبلیغات اسلامی استان در قالب کارگاه‌های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار با دو محور بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد که سرلوحه هیئت‌های مذهبی و شبکه تبلیغی قرار گرفت.

 

سروستانی با اشاره به نقش مؤثر شبکه تبلیغی در برگزاری باشکوه و مطلوب مراسمات محرم افزود: از اقدامات مهمی که در راستای ارتقاء توانمندی‌های شبکه تبلیغی انجام شد، ارسال محتوا جهت ارائه در برنامه‌ها و مراسمات این ایام بود که با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در اختیار شبکه تبلیغی قرار گرفت.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117827