کد خبر: 117825 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1398 - 07:40
معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
تدوین بیش از دو هزار ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

اتحادخبر:  معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیش از دو هزار برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس استان بوشهر تدوین‌شده است.

اتحادخبر:  معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیش از دو هزار برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس استان بوشهر تدوین‌شده است.

تدوین بیش از دو هزار ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهرسرهنگ سهراب انبارکی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان فعال‌شده است.

وی بابیان اینکه ۳۱ شهریور با آغاز هفته دفاع مقدس توانمندی نیروهای مسلح استان بوشهر در رژه باشکوهی در کنار آب‌های خلیج‌فارس به نمایش گذاشته می‌شود گفت: دانش‌پژوهی، پیشرفت و سرباز شعار دومین روز هفته دفاع مقدس است و در این روز از سربازان نیروهای مسلح استان بوشهر در همایشی تجلیل می‌شود.

 

انبارکی بابیان اینکه عطرافشانی مزار مطهر شهدای گران‌قدر، رژه نیروهای مسلح، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و تجلیل از رزمندگان استان بوشهر ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی در تمام مدارس متوسطه استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک راوی و روایتگر جنگ ۸ ساله اعزام می‌شود تا دانش آموزان بافرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر این هفته را یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: روز سوم مهرماه روز رونق تولید و حمایت مردمی نام‌گذاری شده است که در این روز طرح‌های محرومیت‌زدایی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود.

 

انبارکی بیانیه گام دوم انقلاب را سند راهبردی ابلاغی مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: این بیانیه در تمام لایه‌های اجتماعی جامعه باید نهادینه شود که برای تحقق این مهم برنامه‌های موردنظر تدوین‌شده است.

 

وی با به این اینکه شعار چهار مهرماه در هفته دفاع مقدس شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخر آفرینان است و در این روز مزار مطهر شهدای گران‌قدر در سراسر استان بوشهر غبارروبی، عطرافشانی و یادواره‌های شهدا در این روز برگزار می‌شود افزود: حضور در نماز جمعه به عنوان یک اتحاد ملی از دیگر برنامه‌های این هفته است و همچنین در پنج مهرماه روز شکسته شدن حصر آبادان همایشی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این کنگره به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخی و دارای ارزش معنوی ۲۵ دی‌ماه امسال در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود که تمام یادواره‌ها ذیل کنگره یادشده برگزار می‌شود.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117825