کد خبر: 117799 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1398 - 00:11
سرپرست فرمانداری دشتستان:
با دغدغه های مردم دشتستان آشنا هستم

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: با دغدغه های مردم دشتستان آشنا هستم و از فردا کار را شروع خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛ فتح الله نوروزی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری دشتستان  اظهار کرد: از اعتماد مجدد استاندار بوشهر تشکر می کنم و از اینکه توفیق به من داده شد تا بار دیگر در شهرستان دشتستان، دیار فرهنگ و اندیشه جایی که هم ...

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: با دغدغه های مردم دشتستان آشنا هستم و از فردا کار را شروع خواهم کرد.

به گزارش اتحاد خبر؛ فتح الله نوروزی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری دشتستان  اظهار کرد: از اعتماد مجدد استاندار بوشهر تشکر می کنم و از اینکه توفیق به من داده شد تا بار دیگر در شهرستان دشتستان، دیار فرهنگ و اندیشه جایی که هم در آن تحصیل کرده ام و هم به خدمت سربازی رفته ام بار دیگر حضور پیدا کنم.

وی افزود: اندیشه ام بر مبنای اعتدال، تصمیماتم بر مبنای تدبیر و رفتارم در چهارچوب قانون خواهد بود و از تندروی و خودسری قطعا پرهیز خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان تصریح کرد: با دغدغه های مردم دشتستان آشنا هستم، قطعا با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، سمن ها، فعالین اجتماعی و سیاسی کار را شروع خواهیم کرد.

وی با تقدیر از تلاش های ارزشمند ارسلان زارع و جواد لقمان زاده گفت: امیدوارم در دشتستان بزرگ با همکاری شما همکاران اقدامات خوبی را در سطح شهرستان دستستان داشته باشیم./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117799