کد خبر: 117798 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1398 - 15:36
استاندار بوشهر در آئین معارفه فرماندار جدید دشتستان:
فرماندار جدید آب دشتستان را تیک ویژه بزند/ مایل به تغییر لقمان زاده نبودم

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان دشتستان از وی خواست پروژه های مهم شهرستان را مورد توجه بیشتر قرار دهد و به خصوص بحث آب دشتستان را تیک ویژه بزند و پیگیر باشد. گراوند با اشاره به تغییر سرپرستان فرمانداری دشتستان نیز گفت: علیرغم اینکه آقای لقمان زاده شرایط احراز تصدی فرمانداری درجه یک مثل شهرستان دشتستان را...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان دشتستان از وی خواست پروژه های مهم شهرستان را مورد توجه بیشتر قرار دهد و به خصوص بحث آب دشتستان را تیک ویژه بزند و پیگیر باشد.

 

 

به گزارش اتحاد خبر؛ عبدالکریم گراوند افزود: گرچه برای آب استان بیش از 300 میلیارد تومان طی یکسال و نیم گذشته هزینه شده است ولی همچنان باید موضوع آب از پیگیری های مهم مسئولان باشد. 

 

استاندار بوشهر افزود: در سال های گذشته ظرفیت آب ورودی به برازجان تنها 8000 متر مکعب بود در حالی که طی یکسال گذشته این ظرفیت را ما به 24000 متر مکعب افزایش داده ایم که کار بزرگی است.

 

گراوند با اشاره به تغییر سرپرستان فرمانداری دشتستان گفت: علیرغم اینکه آقای لقمان زاده شرایط احراز تصدی فرمانداری درجه یک مثل شهرستان دشتستان را نداشت ولی بخاطر درخواست نماینده دشتستان ایشان را به عنوان گزینه فرمانداری دشتستان به وزارت کشور معرفی کردیم و از ایشان برای صدور حکمش حمایت کردیم و موافقت حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور را هم گرفتیم ولی متاسفانه حوزه معاونت منابع انسانی وزارت کشور به صراحت مخالفت کرد به این دلیل که ایشان شرایط احراز این سمت را ندارد و انتصاب ایشان را خلاف قانون دانست و لذا وقتی دیدیم صدور حکم ایشان امکان پذیر نیست تصمیمات جدیدی گرفتیم و آقای نوروزی را که در یک شهرستان معاون فرماندار بوده و در دو شهرستان فرماندار بوده و از تجربه و دانش خوبی برخوردار است را برای فرمانداری دشتستان انتخاب کردیم و دیروز به وزارت کشور معرفی کردیم و امروز هم در شهرستان معرفی می کنیم.



وی افزود: تمایل به تغییر آقای لقمان زاده نداشتم ولی بخاطر مسایلی که بیان شد مجبور به این تغییر شدیم و من از خدمات ایشان طی این چند ماه سرپرستی تقدیر و تشکر می کنم.

 

استاندار بوشهر افزود: من برای معرفی سرپرست فرمانداری در جلسات شورای اداری شهرستان ها شرکت نمی کنم و اگر در جلسات معارفه این سه سرپرست فرمانداری در سه شهرستان استان امروز شرکت کردم به این دلیل است که هر سه سرپرست شرایط احراز فرمانداری را دارند و قطعا حکم آنها به زودی به امضای وزیر محترم کشور خواهد رسید.

 

گراوند ادامه داد: دلیل تسریع در معرفی سرپرستان فرمانداری این سه شهرستان یکی به دلیل اینکه در آستانه انتخابات هستیم و فرمانداران لازم است مقدمات و تمهیدات لازم را بیاندیشند و هم اینکه در مهرماه دوره آموزشی را بگذرانند. و دلیل دیگر شروع سال تحصیلی و ضرورت جابجایی خانواده فرمانداران و استقرار در شهرستان های جدید بود که باعث شد این تغیرات را امروز انجام دهیم.

 


گراوند اظهار کرد: یکی از کارهای مهم کشور و نظام برگزاری انتخاب است؛ انتخابات یعنی جاری شدن علاقه مردم برای اداره ‌کشور و این ماموریت را به ما وزارت کشوری ها واگذار کردند.
وی خاطر نشان کرد: انتخابات ناموس نظام است و باید با دقت و امانت داری کامل انجام شود لذا فرمانداران باید در تمام شهرستان ها خود را برای انجام شایسته این کار بزرگ آماده کنند. 

 

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به ویژگی ها و توانمندی های فتح الله نوروزی گفت: شخصی را برای سمت فرماندار دشتستان انتخاب کرده ام که امروز چهارمین شهرستان را تجربه می کند. در یک شهرستان معاون فرماندار بوده و در دو شهرستان هم فرماندار بوده و بقیه باید از ظرفیت ایشان استفاده کنند و از تجربه و توان ایشان یاد بگیرند.

استاندار بوشهرهمچنین با قدردانی از خدمات دکتر ارسلان زارع طی پنج سال فرمانداری دشتستان گفت: دشتستان شهرستانی است که کسی با ظرفیت یک استاندار در آن فرماندار بوده و این مهم کار را برای فرمانداران بعدی سخت تر می کند.

 

گراوند در پایان با تاکید بر وحدت و انسجام مردم و مسئولان برای فرماندار جدید دشتستان آرزوی موفقیت کرد. 

 

 

معارفه فرماندار جدید شهرستان دشتستان با حضور استاندار بوشهر+تصاویر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117798