کد خبر: 117789 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1398 - 08:56
مشکل تاریخی آب آشامیدنی استان بوشهر با اقدامات جهادی برطرف شد

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی و رفع مشکلات شهرها و روستاها گفت: مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر که یک مشکل تاریخی است با حرکت جهادی برطرف شده است.

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی و رفع مشکلات شهرها و روستاها گفت: مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر که یک مشکل تاریخی است با حرکت جهادی برطرف شده است.

مشکل تاریخی آب آشامیدنی استان بوشهر با اقدامات جهادی برطرف شد

 محمدباقر سعادت بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر  با بیان اینکه قیام عاشورا در راستای عدالت و مکارم اخلاقی بود از انتشار مطالب برخی‌ها در فضای مجازی انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی تبدیل به مرکز نشر اکاذیب و اتهام زنی شده چراکه برخی افراد به راحتی علیه مسئولان دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس‌که علی‌الظاهر قدرتی ندارند شایعه پراکنی می‌کنند.

 

وی بیان کرد: باید تدبیر اندیشیده شود تا بداخلاقی‌ها رفع و ارزش‌ها جایگزین آن شود.

 

وی، با بیان اینکه در استان بوشهر اقدامات مهم و موثری در توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی شده است خاطر نشان کرد: در هفته دولت 600  میلیارد تومان طرح عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و 1500 میلیارد تومان طرح عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی در استان بوشهر به قبل از انقلاب برمی‌گردد افزود: با اقدامات انجام شده و حرکت جهادی مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر که یک مشکل تاریخی است برطرف شد.

 

سعادت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر افزود: باید این حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌ها به نسلی که دفاع مقدس ندیده به ویژه به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود.

 

وی با اشاره به آغاز فصل تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها  تصریح کرد: باید نشاط و شادابی همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود که این مهم با فراهم بودن فضای تحصیل محقق می‌شود تا دانش آموزان با رغبت و علاقمندی وارد عرصه درس و تعلیم شوند. 

 

نماینده  مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به معیشت و اشتغال خانواده‌ها افزود: بیشتر مردم از وضعیت معیشتی و نبود اشتغال گلایه دارند که باید مسئولان به این دو موضوع توجه ویژه کنند.

 

سعادت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع  در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اگر مردم در مراجعه به دستگاه اجرایی با نارضایتی دفتر مدیران را ترک کنند اتفاق خوبی نیست که در این راستا باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

 

وی با تاکید بر تعامل بیشتر دستگاه‌های نظارتی با مسئولان اجرایی تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی تقاضا می‌شود فضا را به گونه‌ای فراهم کنند که قدرت مانور از مسئولان دستگاه اجرایی گرفته نشود.

 

نماینده  مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه نظارتی نباید طوری عمل کند که قدرت ریسک از مدیر سلب شودگفت:  در این راستا کسی نباید قانون را نادیده بگیرد ولی سیاست نظام جمهوری اسلامی این نیست که فضا برای فعالیت مسئولان و اجرای مانور بسته باشد.

 

 

 

تسنیم

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117789