کد خبر: 117640 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1398 - 00:42
مدیر عامل انجمن زمین پاک دشتستان در گفت و گو با اتحاد خبر:
باید برای کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست فرهنگ سازی شود +تصاویر

اتحاد خبر: انجمن "زمین پاک" حدود یک سال است که فعالیتش آغاز شده و در حوزه ی محیط زیست فعالیت می کند.مدیر عامل انجمن زمین پاک دشتستان در گفت و گو با اتحاد خبر گفت: هدف این انجمن در حوزه ی فرهنگ سازی کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف و پاکیزه نگه داشتن سطح شهر است.

اتحاد خبر_مهشید شهنه مطلق: انجمن "زمین پاک" حدود یک سال است که فعالیتش آغاز شده و در حوزه ی محیط زیست فعالیت می کند.

مدیر عامل انجمن زمین پاک دشتستان در گفت و گو با اتحاد خبر گفت: هدف این انجمن در حوزه ی فرهنگ سازی کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف و پاکیزه نگه داشتن سطح شهر است.



انجمن "زمین پاک" در شامگاه دوازدهم محرم (شب سیزدهم) با حضور مردم عزادار در آرامستان برازجان به نظافت پرداختند و با استقبال مردم، از بزرگسالان تا نوجوانان مشغول به جمع آوری زباله شدند.

وی افزود: تلاشمان بر این است که از کیسه های پلاستیکی استفاده نشود، یکی از همکارانم برای جمع آوری زباله از کیسه های پارچه ای استفاده می کند و همچنین مردم تا جایی که می توانند از ظروف یکبار مصرف استفاده نکنند و پاکبانان را اذیت نکنند.



مهدی زنده باد باتوجه به دغدغه محیط زیست خاطر نشان کرد: هدف ما این است که مردم آموزش محیط زیستی ببیند و دانششان در این زمینه بالا رود و آشنایی کامل را داشته باشند.

وی اضافه کرد: انجمن زمین پاک در حال حاضر 180 عضو دارد و این کار را در شلوغی انجام می دهیم تا مردم ببینند و بدانند که ریختن زباله در سطح شهر کار درستی نیست.








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117640