کد خبر: 117637 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1398 - 13:31
پیام تشکر شهردار برازجان از عزاداران حسینی:
همدلی مردم با پاکبانان زحمتکش، حرکت بزرگی است

اتحاد خبر: محمدحسن محمدی شهردار برازجان طی پیامی از عزاداران حسینی تشکر و قدر دانی نمود،متن پیام به شرح ذیل می باشد؛ "السلام علیک یا  اباعبدالله الحسین (ع)، محرم، ماه خون و ایثار و عدالتخواهی و شور و شعور حسینی است؛ ماه تفکر و تعقل در ناب‌ترین اندیشه‌های الهی و انسانی؛ ماه خدایی‌ترین حماسه‌ی تاریخ بشریت و ماه حرکت در مسیر...

 

اتحاد خبر: محمدحسن محمدی شهردار برازجان طی پیامی از عزاداران حسینی تشکر و قدر دانی نمود، متن پیام به شرح ذیل می باشد؛


"السلام علیک یا  اباعبدالله الحسین (ع)

 

محرم، ماه خون و ایثار و عدالتخواهی و شور و شعور حسینی است؛ ماه تفکر و تعقل در ناب‌ترین اندیشه‌های الهی و انسانی؛ ماه خدایی‌ترین حماسه‌ی تاریخ بشریت و ماه حرکت در مسیر آرمانهای تعالی‌جویانه‌ی حق‌طلب‌ترین مردمان تمام دوران‌ها.


امسال نیز ماه محرم در شهر زیبایمان برازجان و در نزد مردمان فهیم و غیرتمند برازجانی همچون سالهای پیش، جلوه‌گاه شور حسینی و شعور والای اجتماعی و فرهنگی مردمی است که همواره صدق و صفا و سخاوتشان زبانزد همگان بوده است.

 

نتیجه تصویری برای محمدی شهردار برازجان


راه‌اندازی دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان که مساجد، حسینیه‌ها و در شبهای تاسوعا و عاشورا خیابانهای شهرمان را تجلی‌گاه ماتم امام حسین(ع) و یاران وفادارش کردند، اشک غرور و افتخار از چشمان هر انسان بیداردلی روانه ساخت. شور و شعور والای عزاداران ابا عبدالله (ع) در تمام هیات‌های مذهبی چه از جانب امنای ارجمند این هیات ها و چه از جانب عزاداران مایه‌ی فخر همه‌ی برازجانی‌ها شد.


الحق و الانصاف امسال نیز هیات‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌ها و در کنار ایشان سازمانهای مردم نهاد(سمن‌ها) در ابراز ارادت به خاندان حضرت رسول(ع) و عرصه‌ی خدمت به فرهنگ و جامعه سنگ تمام گذاردند و برای شهر پرافتخارمان آبرویی مضاعف خریدند.


حضور خادمین هیات‌ها و حسینیه ها و مساجد و نیز فعالان اجتماعی و اعضای سمن‌ها در قالب پاسداران شهر پاک در همراهی با پاکبانان زحمتکش شهرداری، اتفاقی نو و مترقی در آیین‌های محرم امسال بود که وظیفه‌ی خود میدانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از همه‌ی مردم اعم از هیئت‌های مذهبی، خدمتگزاران حضرت سیدالشهدا(ع) در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا که بانیان و مجریان حماسه‌ی عظیم حسینی در محرم امسال بوده‌اند اعلام نمایم و در برابر بزرگ‌منشی و فهم والای همه‌ی شما مردم خداجوی برازجان عزیز و دشتستان قهرمان سر تعظیم فرود بیاورم.


امیدوارم این عزاداری‌های خالصانه و اشکهای مومنانه برای همه‌ی عزیزانی که در این مسیر ردای خدمت به مردم و نوکری آقا امام حسین (ع) را بر تن کرده‌اند، مایه‌ی خیر دنیا و ضامن شفاعت عزیزان در روز حساب باشد.


محمدحسن محمدی
 شهردار برازجان"

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117637