کد خبر: 117616 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1398 - 07:44
فرماندار دشتی:
۲۵۶ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دشتی برگزار می‌شود

اتحادخبر:  فرماندار دشتی از برگزاری ۲۵۶ برنامه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است.

اتحادخبر:  فرماندار دشتی از برگزاری ۲۵۶ برنامه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است.

۲۵۶ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دشتی برگزار می‌شود

 عبدالله نادری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس در سطح شهرستان اظهار داشت: شرایط هشت سال دفاع مقدس برای کسانی که حضور نداشتند خیلی قابل درک نیست و به همین خاطر مسئولیت انتقال پیام شهدا و رزمندگان به نسل جدید بسیار مهم است.

 

وی افزود: آن چیزی که در دفاع مقدس بعد از قدرت خدا، رهبری امام راحل و حمایت مردم اثرگذار بود فرهنگ عاشورایی بود که معادلات جبهه را تغییر داد و همین عامل باعث شد که رزمندگان اسلام بر مستکبرین عالم پیروز شوند.

 

نادری با تاکید بر اینکه امروز از دفاع مقدس به عنوان گنجینه بزرگ فرهنگی و مقاومت یاد می شود، یادآور شد: خیلی از مسائل دفاع مقدس پنهان است که اینها باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

 

وی ادامه داد: امروز هر روز در دنیا شاهد شکست مستکبرین که در رأس آنها آمریکا است هستیم .

 

نادری ادامه داد: در هفته دفاع مقدس باید برنامه های ویژه ای در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برنامه ریزی شود و تجلیل از آزادگان و ایثارگران و دیدار با خانواده معظم شهدا در ادارات در دستور کار قرار بگیرد. 

 

فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۵۶ ویژه برنامه در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

 

سرهنگ پاسدار علی غضنفری اظهار داشت:  مهمترین این برنامه‌ها برگزاری نشست های بصیرتی مردمی، اجرای گشت های محله محور، افتتاح و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ، غبار رویی قبور مطهر شهدا، برگزاری برنامه های فرهنگی ،هنری و ورزشی،  تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و اجرای اردوهای جهادی است.

 

وی افزود: در دفاع مقدس با اتحاد و همدلی توانستیم در مقابل قدرت ها ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم رژیم بعثی عراق یک وجب از خاک عزیزمان را تصرف کنند.

 

غضنفری ادامه داد:  اگر این تهاجمات در کشوری غیر از ایران بود آنها توان مقابله با آن را نداشتند چون دشمنان و مشاوران رژیم بعثی بارها گفته اند که ایران را ظرف دو هفته تصرف می‌کنیم اما معادلات آنها بهم خورد.

 

وی اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس رویکرد دشمن به سمت تهاجم فرهنگی رفت و آنها بعد از تحقیق و پژوهش های فراوان به این نتیجه پی بردن که راز موفقیت ایران فرهنگ عاشورا و شهید و شهادت است.

 

غضنفری با بیان اینکه دشمن تلاش دارد اعتقادات جوانان را تضعیف کند، ادامه داد: امروز باید فرهنگ شهید و شهادت  در بین نسل جوانان ترویج دهیم.

 

وی بر ضرورت اجرای برنامه های اثر گذار در این هفته در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

 

 

 

مهر

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117616