کد خبر: 117600 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1398 - 06:49
انصاری‌فرد: در ایران همه از کی‌روش قدردانی می‌کنند

اتحادخبر: کریم انصاری‌فرد  درباره تغییر پُست خود در تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جدایی کارلوس کی روش از این تیم اظهار داشت: همه در کشور ما از کی‌روش قدردانی می‌کنند.

اتحادخبر: کریم انصاری‌فرد  درباره تغییر پُست خود در تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جدایی کارلوس کی روش از این تیم اظهار داشت: همه در کشور ما از کی‌روش قدردانی می‌کنند.

 

او کار فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داد و دوران خوبی را با این مربی پشت سر گذاشتیم. اگر کی‌روش از من می‌خواست که در هر نقطه‌ای از زمین بازی کنم، باید این کار را انجام می‌دادم و مشکلی با آن نداشتم. این شیوه مدنظر او بود.

 

وی با اشاره به تغییر سبک بازی تیم ملی با حضور مارک ویلموتس گفت: در زمان کی‌روش، در بازی‌های کمی در پست تخصصی‌ام بازی می‌کردم و بیشتر به عنوان هافبک یا وینگر به میدان می‌رفتم. من از بازی در هر پستی راضی هستم. مربی جدید ما هم کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

 

هر مربی در دنیا تاکتیک خود را دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم و به شیوه‌ای بازی کنیم که او می‌خواهد. این از همه چیز مهم‌تر است.

 

«بیشتر بازیکنان تیم ملی به مدت هفت یا هشت سال کنار هم بازی کرده‌ایم.»، بازیکن تیم ملی کشورمان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما با حرکات یکدیگر آشنا هستیم و پست یکدیگر را درک می‌کنیم.

 

ما باید راه خود را همین‌گونه ادامه دهیم و مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما برای پرچم و کشور خودمان می‌جنگیم و صد درصد توان خود را در زمین می‌گذاریم.

 

انصاری‌فرد درمورد برتری 2 بر صفر شاگردان ویلموتس مقابل هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: این یک مسابقه عالی برای ما بود و نتیجه خوبی به دست آوردیم. فکر می‌کنم برای اولین بازی، عملکرد خوبی داشتیم و باید مانند این مسابقه به کارمان ادامه دهیم، چون تمام تیم‌های گروه‌مان قدرتمند هستند.

 

ما برای هنگ‌کنگ احترام قائلیم و آنها واقعاً تیم خوبی هستند، اما بهتر از حریف ظاهر شدیم و شایسته چنین نتیجه‌ای بودیم. مهم نیست در آینده چه کسی بازی می‌کند. ما باید سه امتیاز بگیریم و این از هر چیزی مهم‌تر است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117600