کد خبر: 117399 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1398 - 19:30
هفته چهارم لیگ برتر هندبال برگزار شد
قدرت نمایی نیروی زمینی کازرون در برازجان / اولین شکست خانگی ستارگان دشتستان

اتحاد خبر: عصر پنجشنبه 14 شهریورماه 98 هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال برگزار شد. ستارگان دشتستان نماینده ی استان بوشهر در این رقابت ها از ساعت 18 در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان میزبان تیم پرقدرت و صاحب نام نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که در پایان با نتیجه ی 29 بر 21 مغلوب میهمان خود شد...

اتحاد خبر:عصر پنجشنبه 14 شهریورماه 98 هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال برگزار شد.


به گزارش اتحاد خبر، ستارگان دشتستان نماینده ی استان بوشهر در این رقابت ها از ساعت 18 در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان میزبان تیم پرقدرت و صاحب نام نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که در پایان با نتیجه ی 29 بر 21 مغلوب میهمان خود شد.



به گزارش اتحاد خبر،ستارگان دشتستان نماینده ی استان بوشهر در این رقابت ها از ساعت 18 در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان میزبان تیم پرقدرت و صاحب نام نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که در پایان با نتیجه ی 29 بر 21 مغلوب میهمان خود شد.


آنچه باید گفت اینکه تیم کازرون با جذب تعدادی از مهره های ارزشمند هندبال کشور عزم خود را جزم کرده تا امسال قهرمانی لیگ برتر هندبال را به دست آورد. تیم نیروی زمینی کازرون با کسب این پیروزی با ارزش بیرون از خانه با کسب 8 امتیاز از 4 دیدار خود در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار دارد.


ستارگان دشتستان نیز در جایگاه چهارم قرار دارد.  




































































 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117399