کد خبر: 117396 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1398 - 10:10
فرمانداری دشتی رتبه نخست عملکردی استان را کسب کرد

اتحادخبر:  فرمانداری دشتی در ارزیابی عملکرد وزارت کشور در ۲ سال گذشته رتبه نخست فرمانداریهای ده گانه استان بوشهر را کسب کرد.فرماندار دشتی روز پنجشنبه درجمع مدیران این شهرستان گفت:  کسب این عنوان نشان از وحدت و همدلی همه مدیران دستگاههای اجرایی  و تلاش شبانه روزی کارکنان فرمانداری دشتی ،بخشداریها و...

اتحادخبر:  فرمانداری دشتی در ارزیابی عملکرد وزارت کشور در ۲ سال گذشته رتبه نخست فرمانداریهای ده گانه استان بوشهر را کسب کرد.

 

فرماندار دشتی روز پنجشنبه درجمع مدیران این شهرستان گفت:  کسب این عنوان نشان از وحدت و همدلی همه مدیران دستگاههای اجرایی  و تلاش شبانه روزی کارکنان فرمانداری دشتی ،بخشداریها ودهیاریهای تابعه شهرستان بوده است.

 

عبدالله نادری افزود: در هفته دولت امسال ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد که  رشد ۷ برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

 

وی به هفته تعاون اشاره کرد و افزود: شهرستان دشتی در زمینه توسعه و ترویج  فعالیت تعاونی ها در استان بوشهر پیشتاز و موفق  بوده و در زمان  حاضر ۴۹۰ تعاونی فعال است که نقش مهمی در اشتغال،  تولید و رونق اقتصادی شهرستان  دارند.

 

نادری اضافه کرد:  درسال گذشته ۲۲ تعاونی جدید در زمینه تولید و خدماتی و رونق اقتصادی در دشتی راه اندازی شد.

 

فرماندار دشتی به برگزاری انتخابات بسیار حساس مجلس در اسفند ماه اشاره کرد و افزود:  وظیفه همه مدیران شهرستان رعایت کامل بی طرفی و عدم حمایت یا شرکت در نشست‌های نامزدهای احتمالی انتخابات است تا هیچ شبهه و جانبداری از نامزد احتمالی  ایجاد نشود.

 

نادری گفت: انتخابات  فرصت تبادل آرا، ایجاد امید  و نشاط در جامعه و تجلی اقتدار و اعتماد ملی در کشور است و یکی از افتخارات نظام اسلامی برگزاری مستمر ومنظم انتخابات  برای اداره تمام ارکان نظام توسط مردم  است.

 

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117396