کد خبر: 117349 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1398 - 13:09
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور؛
کمک ۷۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت / خیرین در کارهای پژوهشی مشارکت کنند

اتحاد خبر:دبیرکل مجمع سلامت کشور در آیین افتتاح همراه سرای بیمار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از کمک هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی ۱۲۰ خیر تاکنون خبر داد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در این آیین با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کمک خیرین در سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶، اظهار کرد: خیرین تا پیش از سال ۹۶...

اتحاد خبر - ثریا شیری: دبیرکل مجمع سلامت کشور در آیین افتتاح همراه سرای بیمار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از کمک هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی ۱۲۰ خیر تاکنون خبر داد.


نتیجه تصویری برای حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در این آیین با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کمک خیرین در سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶، اظهار کرد: خیرین تا پیش از سال ۹۶، شش هزار میلیارد به حوزه سلامت کمک کردند اما در سال ۹۷ با وجود مشکلات اقتصادی یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک کردند.


رییس کمیسیون بهداشت با بیان اینکه مهمترین کار خیر، در حوزه سلامت است، افزود: مجمع خیرین سلامت کشور خود را خدمتگزار خیرین می داند و به عنوان تسهیل گر برای آن ها فعالیت می کند.


وی بیان کرد: مجمع خیرین سلامت کشور  همواره برای مشارکت فعال بانوان و جوانان در کمک به حوزه سلامت تلاش می کند.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیرین حوزه سلامت علاوه بر کارهای سخت افزاری و احداث بناها باید در کارهای پژوهشی و پیشگیری نیز مشارکت کنند.


وی افزود:  امیدواریم بتوانیم از خیرین حاشیه خلیج فارس استفاده بیشتری کنیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/117349