کد خبر: 116878 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1398 - 09:48
از پیگیری های سعادت تا دستور معاون اول رییس جمهور

اتحادخبر: ١٤مردادماه بود که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با معاون اول رییس جمهور در خصوص برخی از پروژه های عمرانی حوزه دشتستان گفتگو کرد و خواستار تامین اعتبار و بهسازی این پروژه ها شد. بر اساس این گزارش، معاون اول رییس جمهور در این نشست موافقت خود را جهت تکمیل شبکه ریلی راه آهن، تکمیل محور دالکی...

اتحادخبر: ١٤مردادماه بود که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با معاون اول رییس جمهور در خصوص برخی از پروژه های عمرانی حوزه دشتستان گفتگو کرد و خواستار تامین اعتبار و بهسازی این پروژه ها شد.

بر اساس این گزارش، معاون اول رییس جمهور در این نشست موافقت خود را جهت تکمیل شبکه ریلی راه آهن، تکمیل محور دالکی - کنارتخته، بهسازی محوطه سه راهی قلعه سفید- وحدتیه- سعدآباد، تکمیل محور کمربندی آبپخش به سمت بویری و تقاطع غیر هم سطح سعدآباد، بهسازی محور دهقائد - جتوط به بخش مرکزی سعدآباد، بهسازی محور نینیزک به کلمه، بهسازی محور نمازگاه به تنگ ارم، بهسازی محور اهرم به فراشبند(حد فاصل کلمه تا بوشکان)، احداث پل روستایی درودگاه و احداث پل تقاطع غیرهم سطح اعلام کرد.

بعد از درخواست نماینده مردم دشتستان و موافقت معاون اول رییس جمهور، امروز، در دومین روز از هفته دولت معاون اول رییس جمهور طی نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و رفع مشکلات عمرانی حوزه شهرستان دشتستان را داد.








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116878