کد خبر: 116822 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1398 - 10:13
در هفته دولت؛
هشت هزار میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت امسال هشت هزار میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت امسال هشت هزار میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

هشت هزار میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود

 عبدالکریم گراوند صبح شنبه در حاشیه حضور در گلزار شهدای دیر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز برنامه‌ها هفته دولت را با حضور در گلزار شهدای شهر دیر با حضور مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس آغاز کردیم.

 

وی با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت امسال هشت هزار میلیارد ریال پروژه در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می‌شود.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان بوشهر آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌ها را افتتاح نمی‌کنیم و در فرصتی دیگر به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

وی به ساخت واحدهای مسکونی ویژه کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد ساخته شده است که افتتاح این پروژه را به فرصتی دیگر موکول کرده‌ایم.

 

گراوند با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های ورزشی استان بوشهر نیز در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می شود، افزود: برخی از طرح‌های اقتصادی نیز به علت تراکم کاری هفته دولت، بعدا افتتاح خواهند شد.

 

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه در شهرستان دیر، ادامه داد: در مجموع در شهرستان دیر ۶۰ میلیارد تومان پروژه با حضور نماینده مردم در مجلس، معاونین استاندار و مسئولان شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها تا روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهند شد، گفت: هیچ پروژه‌ای که آماده بهره‌برداری نباشد را افتتاح نخواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر شهدا، امام شهدا و رهبری حرکت کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب شاهد توسعه استان بوشهر در ابعدا مختلف باشیم.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116822