کد خبر: 116749 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1398 - 07:59
۱۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

اتحادخبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

اتحادخبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

18 واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

 سیدحسین حسینی  در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی استان بوشهر از افتتاح طرح‌های تولیدی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: به مناسب هفته دولت 18 واحد صنعتی تولیدی با سرمایه گذاری افزون بر41هزار میلیارد ریال با اشتغال 912 نفردر استان بوشهر افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این واحدهای صنعتی در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات فلزی ساختمانی، کالاهای بتونی، سیمان و گچی فعالیت می‌کنند افزود: علاوه بر این، واحدهای تولیدی در زمینه محصولات پلاستیکی، منسوجات رنگرزی، ساخت مبلمان، تجهیزات پزشکی و جراحی وسایل ارتوپدی، شن وماسه ، مواد غذایی در ایام هفته دولت افتتاح می‌‌شود.

 

حسینی با اشاره به دیگر اقدامات حوزه صنعت و معدن در استان بوشهر عنوان کرد: طی یکسال گذشته تعداد 54 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 79 هزار و 846 میلیارد ریال و اشتغال یک‌هزار و 600 نفر صادر شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش سرمایه گذاری در صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان خبر داد و بیان کرد: در یکسال گذشته نسبت به سال ماقبل آن به ترتیب از نظر تعداد واحدهای صنعتی 26، در بخش سرمایه گذاری یک‌هزار 637 و اشتغال 128درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به صدور پروانه تاسیس واحدهای تولیدی در یکسال گذشته تصریح کرد: در یکسال گذشته تعداد 188 فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 158 هزار و 606 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 5 هزار نفر در استان بوشهر صادرشده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عملکرد حوزه معادن استان طی یکسال گذشته خاطر نشان کرد: در بخش معدن تعداد 12 فقره پروانه اکتشاف، 6 فقره گواهی کشف و 18 فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

 

حسینی بیان کرد: این میزان صدور پروانه بهره برداری معدنی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در بخش صدور پروانه بهره‌برداری و اکتشاف 4 درصد و گواهی کشف 200 رشد داشته است

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116749