کد خبر: 116671 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1398 - 19:02
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت عید غدیر خم

اتحاد خبر:واقعه‌ی غدیر در ذی‌الحجه سال دهم هجری، نه یک واقعه‌ی تاریخی بلکه بزرگترین اتمام حجت خدا و رسولش با امتی است که پیشتر با پذیرش دعوت پیامبر عشق و مهربانی، راه رستگاری را برگزیده اند.آن ساعتی که حضرت خاتم الانبیاء (ص) بانگ " من کنت مولاه فهذا علی مولاه " سر می‌دهد، به حق می‌توان فهمید که محمد ابن عبدالله (ص) در ادامه‌ی رسالت الهی‌اش....

بسم الله الرحمن الرحیم

 

واقعه‌ی غدیر در ذی‌الحجه سال دهم هجری، نه یک واقعه‌ی تاریخی بلکه بزرگترین اتمام حجت خدا و رسولش با امتی است که پیشتر با پذیرش دعوت پیامبر عشق و مهربانی، راه رستگاری را برگزیده اند.


آن ساعتی که حضرت خاتم الانبیاء (ص) بانگ " من کنت مولاه فهذا علی مولاه " سر می‌دهد، به حق می‌توان فهمید که محمد ابن عبدالله (ص) در ادامه‌ی رسالت الهی‌اش، چراغی فرا راه امت اسلام می‌افروزد که هم کامل کننده‌ی رسالت اوست و هم تعیین تکلیفی است با امتی که ایمان به خداوند و عمل به آیات الهی را به عنوات تنها راه نجات خود و جامعه‌ی خویش برگزیده‌اند.


حالا در سالروز واقعه‌ی بزرگ و تاریخ‌ساز غدیر، مائیم و سر عشق و ارادتمان به آستان مولای متقیان و خاندان پاک نبی اکرم؛ ارادتی که نه یک عشق روزمره، بلکه عشقی بر پایه‌ی آگاهی و بینش عمیق الهی است.


اینجانب به نوبه‌ی خود عید بزرگ غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (ع) را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران، یکایک مردم شریف دشتستان و به‌خصوص شهروندان عزیز و مهربان برازجانی تبریک عرض نموده آرزو میکنم همواره در خط مولایمان علی (ع) و ‌سلاله‌ی پاک و مطهرش، در زمره‌ی مومنان دین خدا و رسولش باشیم.

 

 

 

 

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116671