کد خبر: 116670 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1398 - 18:51
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفت و گو با اتحاد خبر :
در کنار باشگاه ستارگان هستیم / از تماشاگران و مردم عذرخواهی می کنم

اتحاد خبر_اصغر شعبانی:رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار اتحاد خبر در خصوص تیم هندبال ستارگان دشتستان که در مسابقات لیگ برتر حضور دارد اظهار داشت : مجموعه ی اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش شهرستان در کنار باشگاه ستارگان حضور دارند و تمام تلاش های خود در جهت مرتفع نمودن مشکلات این تیم را به کار ...

 

اتحاد خبر_اصغر شعبانی:رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار اتحاد خبر در خصوص تیم هندبال ستارگان دشتستان که در مسابقات لیگ برتر حضور دارد اظهار داشت : مجموعه ی اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش شهرستان در کنار باشگاه ستارگان حضور دارند و تمام تلاش های خود در جهت مرتفع نمودن مشکلات این تیم را به کار خواهیم گرفت.

 

به گزارش اتحاد خبر،علی محمد کمارج حاجی در مورد آخرین وضعیت دستگاه های خنک کننده سالن امام خمینی (ره) گفت : ابتدا از تمامی هواداران هندبال که در روز بازی ستارگان در سالن حضور داشتند تشکر میکنم و بابت گرمی هوای سالن  از همه ی عزیزان عذرخواهی می کنم . 

از مدتها قبل در مورد کولرهای سالن امام خمینی (ره) برازجان که زمین اصلی تیم ستارگان برای مسابقات است جلسه گرفته ، رایزنی کرده و اقداماتی را انجام داده ایم ، یکی از دستگاه های خنک کننده که ۳۰ تنی است تعمیر و راه اندازی شده و در بازی هفته اول در سالن روشن بود و کولرها نیز تعمیر شده و استفاده می شوند .

متولی ورزش و جوانان دشتستان خاطر نشان کرد : پیمانکار دو دستگاه باقی مانده که ۴۰ و ۶۰ تنی است نیز مشخص شده ، موتورهای این دستگاه ها باز و در حال تعمیر هستند و ان شالله به زودی نصب و راه اندازی می شوند ، ضمن اینکه به زودی و در صورت دیر شدن تعمیرات دستگاه های مذکور ، تعدادی کولر ایستاده در قسمت تماشاگران نصب و مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

علی محمد کمارج حاجی در پایان صحبت های خود گفت : ما شرمنده تماشاگران و هواداران هستیم و ان شالله تمام توان خود را برای رفع مشکل گرمی هوای سالن امام خمینی (ره) بکار می بریم تا باشگاه ستارگان ، تماشاگران و میهمانان مشکلی از این جهت نداشته باشند .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116670