کد خبر: 116669 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1398 - 17:25
توضیحات یک مقام مسئول به اتحاد خبر در خصوص کمبود و گرانی مرغ در استان بوشهر:
تکذیب کمبود مرغ گرم در استان بوشهر / قیمت مصوب 13500 تومان

اتحاد خبر- مهشید شهنه مطلق:بالغ بر 30 تن مرغ گرم در روز جاری در شهرستان دشتستان و 10 تن در شهر بوشهر توزیع شده است. یک مقام مسئول در سازمان صمت استان بوشهر روز دوشنبه 28 مراد ماه در گفت و گو با اتحاد خبر در خصوص کمبود مرغ گرم در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: مرغ گرم روز جاری بالغ بر 30 تن در شهرستان دشتستان و 10 تن در شهر بوشهر ....

اتحاد خبر- مهشید شهنه مطلق:بالغ بر 30 تن مرغ گرم در روز جاری در شهرستان دشتستان و 10 تن در شهر بوشهر توزیع شده است.

یک مقام مسئول در سازمان صمت استان بوشهر روز دوشنبه 28 مراد ماه در گفت و گو با اتحاد خبر در خصوص کمبود مرغ گرم در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: مرغ گرم روز جاری بالغ بر 30 تن در شهرستان دشتستان و 10 تن در شهر بوشهر توزیع شده است.

 

وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: مراجعه برای خرید مرغ گرم به گونه ای نبوده که منجر به تشکیل صف شود‌ و مردم در شرایط عادی خرید خود را انجام داده اند.

 

وی افزود: البته خریدهای عمده برای تالار ها و رستوران ها ممکن است باعث کمبودهای مقطعی در ساعاتی از روز شده باشد که به سرعت با تامین نیاز بازار شرایط عادی شده است.


این مقام مسئول با بیان اینکه قیمت مصوب دولت برای مرغ گرم 12900 تومان است افزود: ممکن است در مقطعی به لحاظ اقدامات شبه نظارتی که ما در راستای بحث قیمت مصوب مرغ گرم داشته ایم، با توجه به جلوگیری از افزایش قیمت، استقرار بازرس در کشتارگاه و مراجعه به مرغداری ها امکان‌ دارد جایی با کمبودی روبرو شده و تعدادی از مردم به قیمت گران خریده باشند.

همچنین تصریح کرد: من قاطعانه اعلام میکنم که در هیچ نقطه ای از استان قیمت مرغ گرم بالای 14 هزار تومان نداشته ایم.
وی افزود: اصرار ما بر این است که قیمت مرغ گرم 12900 تومان در بازار عرضه شود اما به دلیل اینکه سایر استان ها نرخشان بالاتر است و خریدار مرغ ما هستند و می تواند با قیمت بالاتر به سایر استان ها عرضه شود در حال حاضر مرغ با قیمت 13500 تومان در بازار عرضه می شود‌.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان هم به خبرنگار اتحاد خبر گفت: قیمت مصوب استان 13500 تومان است و برای مصرف کننده همین قیمت تایید شده.
قائدی افزود: قیمت بالاتر از 13500 تومان نوعی گراتن فروشی و تخلف است و اگر فردی چنین قیمتی را دید با شماره 124 تلفن گویا ما تماس بگیرند و گزارش دهند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116669