کد خبر: 116651 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1398 - 08:05
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
نتوانسته‌ایم فرمایشات حضرت امام(ره) را به خوبی برای جامعه الگوسازی کنیم

اتحادخبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر: ما نتوانسته‌ایم فرمایشات حضرت امام(ره) را در برخی عرصه‌ها به خوبی برای جامعه الگوسازی کنیم.

اتحادخبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر: ما نتوانسته‌ایم فرمایشات حضرت امام(ره) را در برخی عرصه‌ها به خوبی برای جامعه الگوسازی کنیم.


 حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در نشست بصیرتی ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت:  زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و موجب برکات فراوانی برای آیندگان خواهد بود و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.


وی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک واقعی گفتند و از همه تعلقات دنیایی رستند تا توانستند به این مقام و قرب الهی دست یابند.


اعلمی‌نژاد با اشاره به تلاش دشمنان برای بدبین کردن جوانان و نوجوانان به نظام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی، یادآور شد: امروز لازم است روشنگری و بصیرت‌افزایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا جوانان ما بتوانند در برای هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.


مسئول نمایندگی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، ادامه داد: در دوران آخرالزمان باید بیشتر به شهدا متوسل شویم تا از بلاها و فتنه‌های عظیم این دوران در امان باشیم.


وی خون شهدای دوران دفاع مقدس را امتداد خون شهدای کربلا دانست و ابراز کرد: محور زندگی شهدای کربلا، خداوند بود، کار، رفتار، سخن گفتن و اسلام آنها خدایی بود.


اعلمی‌نژاد با بیان اینکه شهدا رسالتی بر عهده ما گذاشتند که راه آنان ابتر نماند، گفت: همه ما باید علت اینکه خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلاست را الگوی خود قرار دهیم.


وی بیان داشت: انتظار شهدا این بود که نگذاریم این انقلاب که ثمره خون آن‌هاست در اثر مکر دشمن و القائات آن‌ها نظام تضعیف شود و با توجه به مشکلات باید به خواست شهدا توجه کنیم و این دستاوردها را حفظ کنیم و نگهبان راه آن‌ها باشیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي از اهداف و آرمان‌هاي بلند شهدا است و امروز قشرهاي مختلف مردم بايد براي تحقق اهداف شهدا تلاشي مضاعف داشته باشند.


وی تاکید کرد: از خودگذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت‌پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام، قرآن و ميهن اسلامي، توانست توطئه‌هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.


اعلمی‌نژاد تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به رهبری آمریکا از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت روبه جلوی ملت ایران فروگذار نمی‌کند اما همانند دوران سراسر حماسه دفاع مقدس این ملت ایران است که سربلند و پیروز خواهد بود.


وی در پایان با تاکید بر اینکه ما نتوانسته‌ایم فرمایشات حضرت امام(ره) را در برخی عرصه‌ها به خوبی برای جامعه الگوسازی کنیم، گفت: دشمن توانست برعکس فرمایشات حضرت امام(ره) از طریق فضای مجازی وارد شده و سبک زندگی غربی را برای جوانان و خصوصا زنان جامعه اسلامی الگوسازی کند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116651