کد خبر: 116617 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 13:58
دانشگاه جامع علمي - كاربردي استان بوشهر دانشجو می پذیرد / جزییات
اتحاد خبر:دانشگاه جامع علمي - كاربردي استان بوشهر در رشته های کاردانی و کارشناسی برای ترم مهرماه امسال از بین متقاضیان ، بدون کنکور دانشجو می پذیرد.به گزارش اتحاد خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر کلیه متقاضیان ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی جهت نام نویسی و ثبت نام در پذیرش مهرماه ماه با در دست ...
اتحاد خبر:دانشگاه جامع علمي - كاربردي استان بوشهر در رشته های کاردانی و کارشناسی برای ترم مهرماه امسال از بین متقاضیان ، بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
به گزارش اتحاد خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر کلیه متقاضیان ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی جهت نام نویسی و ثبت نام در پذیرش مهرماه ماه با در دست داشتن مدارک لازم می توانند به مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر این استان مراجعه نمایند.
زمان ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه برای پذیرش مهرماه ۹۸ اعلام شد و بنا بر اعلام دانشگاه علمی کاربردی، بر اساس هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام از داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی از ۲۷ مرداد ۹۸ و دوره کارشناسی از ۲ شهریور ۹۸ آغاز خواهد شد.
1-كليه متقاضيان مي‌بايست داراي مدرك ديپلم نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا  ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله دبيرستان و يا هنرستان) حداكثر تا تاريخ 98/06/31  باشند.

2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان اعلام شده مدارك خود را به مراكز و واحدهاي آموزشي موسسه محل تقاضا ارسال و يا تحويل نمايند. پس از بررسي مدارك در صورت داشتن شرايط از داوطلب براي تكميل فرم تعهد (براي جلوگيري از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته محل و يا چند موسسه) دعوت به عمل خواهد آمد كه در اين مرحله لازم است بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغی از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت این سازمان اقدام نمايند.

3- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي درخصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم بعمل آورند. بدیهي است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

 

4- كليه متقاضيان«مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

5- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مؤسسه‌اي كه به آن مراجعه نموده‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تأييد نهايي اين سازمان به‌صورت مشروط خواهد بود.

6- پاسخگويي به اعتراضات داوطلبان درخصوص عدم پذيرش آنان به عهده مراكز و واحدهاي آموزشي موسسات ذيربط خواهد بود لذا لازم است داوطلبان از مراجعه و يا مكاتبه در اين خصوص با اين سازمان خوداري نمايند.





مدارك لازم براي ثبت‌نام:


1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

7- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرك نظام وظيفه براي داوطلبان مرد.

 

كليه پذيرفته شدگان مي‌بايست به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي دوره سه ساله نظام جديد خود به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تاييديه تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت نام به موسسه محل قبولی  ارائه دهند. كليه پذيرفته شدگان حتما نام رشته و مركز واحد آموزشي محل تحصيل خود را در فرم « دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند. 

 

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116617