کد خبر: 116534 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1398 - 09:38
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

اتحادخبر: شهردار برازجان طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:بیست و ششم مرداد، سالروزبازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاویدان، آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، روز تجلیل از آزادگان و قهرمانان بی‌نشان یا در واقع روز پاسداشت عزت، شرف...

اتحادخبر: شهردار برازجان طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاویدان، آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.
این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، روز تجلیل از آزادگان و قهرمانان بی‌نشان یا در واقع روز پاسداشت عزت، شرف، غیرت، ایستادگی و سرافرازی مردان مقاوم و صبور عرصه ایثار و شهادت است.


انسان های سرفرازی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند؛ آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافتند و برای حفظ خاک و ناموس سال ها در اسارت تن به قضای الهی دادند.


آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی، ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.


اینجانب سالروز به ‌یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم خونگرم شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان سلامتی و موفقیت آرزو دارم.

محمد حسن محمدی - شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116534