کد خبر: 116492 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 24 مرداد 1398 - 19:45
آغاز رقابت های لیگ برتر هندبال کشور
شکست ستارگان دشتستان در گام نخست با اشتباه محرز داوری ! + تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر :تیم هندبال ستارگان دشتستان در اولین دیدار خود از هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور عصر پنجشنبه ۲۴ مردادماه در سالن امام خمینی (ره) برازجان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و در مسابقه ای نزدیک و تماشایی مقابل تیم صاحب نام خود با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ شکست خورد .به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در حالی که بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه مساوی ...

اتحاد خبر _ اصغر شعبانی:تیم هندبال ستارگان دشتستان در اولین دیدار خود از هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور عصر پنجشنبه ۲۴ مردادماه در سالن امام خمینی (ره) برازجان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و در مسابقه ای نزدیک و تماشایی مقابل تیم صاحب نام خود با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ شکست خورد .



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در حالی که بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه مساوی در جریان بود با تذکر نماینده ی فدراسیون ، تیم میهمان علی رغم اینکه سوت پایان مسابقه توسط داوران زده شده بود صاحب یک ضربه پنالتی شد و با به ثمر رساندن گل پیروزی ، تمامی امتیازات مسابقه را به دست آورد .

نماینده فدراسیون اعتقاد داشت یکی از بازیکنان ستارگان که دو دقیقه شده بود وارد بازی شده و به همین علت علی رغم اعتراضات شدید کادر فنی تیم میزبان ، داوران را مجاب نمود یک ضربه پنالتی برای ذوب آهن بگیرند !!

 آنچه که عجیب به نظر رسید و مایه تأسف شد اینکه داوران میز و داوران بازی اصلا اعتقاد به پنالتی نداشتند اما نماینده فدراسیون عقیده داشت باید پنالتی گرفته شود و همین نیز شد و شاگردان رضا عباسی که شایستگی خود را در این بازی به نمایش گذاشته بودند بازی را با پنالتی حاصل از تلاش نماینده فدراسیون !! به میهمان خود واگذار کردند .



تیم ستارگان هفته آینده نیز در برازجان میزبان نماینده سبزوار خواهد بود .

در حاشیه :

. جواد ساعدی و مصطفی پاک عقیده از استان کرمان داوران ، ناظر ویژه رضا مصباحی از برازجان و ناظر داوری محمد آذرحزین از استان خوزستان بودند .

. صیف الله حیدر پور از استان تهران نماینده فدراسیون برای برگزاری این مسابقه بود .

. با حضور عوامل صداوسیمای مرکز بوشهر این بازی بصورت مستقیم از شبکه های استانی و  ورزش پخش گردید .

. امیر فرهادی ، محمد سیاوشی و مجید مسعودی از ملی پوشان تیم ذوب آهن بودند که در ترکیب این تیم به میدان رفتند .

. تعداد زیادی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان برای امنیت برگزاری مسابقه به محل سالن امام خمینی (ره) آمده بودند .

. اورژانس برازجان و هیأت پزشکی ورزشی شهرستان از ابتدای مسابقه در کنار تیمها و عوامل اجرایی بودند .

. یک قسمت از سکوی تماشاگران به بانوان اختصاص یافته بود و خانمهای علاقمند ورزش تا پایان مسابقه تیم دشتستان را تشویق نمودند .

. امید سه کناری ، عادل شنبدی ، کیانوش جهاندیده و رضا قاسمیان ملی پوشان تیم ستارگان دشتستان بودند که در ترکیب این تیم به میدان رفتند .

. سالن مملو از تماشاگران بود و این عزیزان علی رغم گرمای شدید سالن مسابقه در کنار تعداد زیادی از مسئولان شهر و شهرستان بازی را به تماشا نشستند .

 








































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116492