کد خبر: 116444 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1398 - 17:49
در نشست خبری مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر نیکان فردوس لیان مطرح شد:
پذیرش دانشجو در هشت رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی / تخفیف‌ شهریه برای ثبت نام خبرنگاران

اتحاد خبر:رییس هیئت مدیره مرکز نیکان فردوس لیان استان بوشهر  از پذیرش دانشجو در هشت رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی خبر داد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر ،رئیس هیئت مدیره مرکز نیکان فردوس لیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دانشگاه ها سه نسل آموزشی، پژوهشی و مبتنی بر کارآفرینی داشته ایم، اظهار کرد: رسالت دانشگاه علمی کاربردی کارآفرینی و اشتغال...

اتحاد خبر - حسن محدث زاده: رئیس هیئت مدیره مرکز نیکان فردوس لیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دانشگاه ها سه نسل آموزشی، پژوهشی و مبتنی بر کارآفرینی داشته ایم، اظهار کرد: رسالت دانشگاه علمی کاربردی کارآفرینی و اشتغال، استقبال از ایده های جدید و خلاق و‌ نوآفرینی است.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،عهدیه هوشمند افزود: دانشگاه علمی کاربردی شغل محور بوده و بر اساس رشته تعریف می شود تا نیاز صنوف را تامین کند.

هوشمند بیان کرد: دانشگاه در سال ۷۳  برای تاسیس نیروی ماهر و متخصص تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه دانشجویان را برای بازار کار آماده می کند.

هوشمند با اشاره به عملی بودن۷۰ درصد از واحدهای درسی این دانشگاه، گفت: دانشجویان در محیط کار آموزش می بینند و بیشتر از اینکه به استخدام در مراکز دولتی و غیر دولتی تمایل داشته باشند به کسب و کار مایل هستند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۴مرکز علمی کاربردی  با ۱۰ هزار دانشجو در استان فعال است، یادآور شد: تا کنون سه هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

رییس هیئت مدیره مرکز نیکان فردوس لیان همچنین از تخفیف ویژه شهریه به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگارانی که در این دانشگاه ثبت نام کنند خبر داد.

هوشمند ادامه داد: بر اساس مصوبه ریاست جمهوری مراکز علمی کاربردی زیر مجموعه دستگاه های اجرایی باید تعطیل و به بخش خصوصی زیر مجموعه آن دستگاه واگذار شود.

وی با اشاره به تعطیلی‌ هفت دانشگاه علمی کاربردی در استان،‌ اظهار کرد: با تعطیلی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و‌ هنر که زیر مجموعه وزارت ارشاد بود، این دانشگاه به موسسه نیکان فردوس لیان واگذار شده است.
 
وی گفت: برای سال جدید تحصیلی در پنج رشته عکاسی، روابط عمومی، طراحی لباس، مدیریت امور فرهنگی و گرافیک در دوره کاردانی و در رشته های روابط عمومی، گرافیک( تصویرسازی) و طراحی لباس در دوره کارشناسی با ظرفیت ۶۰۰ نفر، دانشجو پذیرش می کنیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116444