کد خبر: 116383 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1398 - 13:24
در نشست خبری مخابرات منطقه بوشهر مطرح شد:
افزایش 4 برابری سرعت اینترنت مشترکین ADSL / حذف قبوض کارکرد تلفن ثابت

اتحاد خبر: سرپرست مخابرات منطقه استان بوشهر از افزایش 4 برابری سرعت اینترنت مشترکین اینترنت ADSL مخابرات استان بوشهر خبر داد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،سرپرست مخابرات منطقه استان بوشهر صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت طرح تلفن ثابت و اینترنت بر بستر فیبر نوری در شهر جم به بهره برداری می رسد، اظهار کرد...

اتحاد خبر – ثریا شیری: سرپرست مخابرات منطقه استان بوشهر صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت طرح تلفن ثابت و اینترنت بر بستر فیبر نوری در شهر جم به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: بعد از مدت ها مشکل تلفن ثابت در شهر جم در حال رفع است و این یک خبر خوب برای مردم جم است.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،علی مهرپویا با اشاره به ارائه اینترنت با سرعت 3G و 4G در بعضی روستاها و بعضی نقاط شهری، افزود: این طرح نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.


مهرپویا در خصوص پوشش تلفن همراه و اینترنت بیان کرد: در تمام نقاط شهری استان بوشهر پوشش تلفن همراه به صورت کامل است.


وی یادآور شد: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بوشهر 108 درصد است که در 90 درصد مناطق اینترنت 3G و در 85 درصد مناطق 4G پوشش دارد.


مهرپویا با اشاره به اختلالات تلفن همراه خاطرنشان کرد: در این زمینه سعی کردیم با تقویت تیم های اجرایی این اختلال به کمترین میزان برسد.


وی با بیان اینکه مهم ترین برنامه های سال جاری در مخابرات منطقه بوشهر حذف قبوض و توسعه اینترنت بر بستر فیبر نوری است، گفت: در راستای نهادینه سازی و تحقق فعالیت های دولت الکترونیک از مهرماه سال جاری قبوض کارکرد تلفن ثابت چاپ و توزیع نخواهد شد.


سرپرست مخابرات منطقه استان بوشهر ارائه سرویس اینترنت بر بستر فیبرنوری برای مشتریان فعلی اینترنت ADSL مخابرات را از دیگر برنامه های مخابرات عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه در قالب طرح سورینو و با افزایش 4 برابری اینترنت مشتریان مخابرات اجرا می شود. 


مهرپویا با اشاره به اجرای 2 هزار و 112 کیلومتر فیبر نوری در حوزه شهری و روستایی، افزود: در این بستر تاکنون 500 مشتری خانگی را بر بستر فیبر نوری ارائه دادیم که قابلیت افزایش تا 7000 مشترک را دارد.


وی با اشاره به حذف قبوض کارکرد تلفن ثابت از اول مهرماه گفت: یکی از راه های پردخت صورتحساب سامانه تلفن 2000 است که از تلفن بدهکار و قطع هم امکان پرداخت وجود دارد و از همان لحظه سامانه اقدام به وصل تلفن می کند، استفاده از کد *2020# امکان پرداخت قبض، اعلام خرابی تلفن و پیگیری مربوط به مشتریان را امکان پذیر می کند و سومین راه مراجعه به سایت مخابرات ایران به آدرس pci.ir  است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116383