کد خبر: 116319 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مرداد 1398 - 15:58
تجلیل نماینده دشتستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه؛
سعادت: خبرنگاران در قلم خود انصاف را رعایت کنند/ احتمال کاندیداتوری در انتخابات مجلس

اتحاد خبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 17 مرداد ماه از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تقدیر کرد. به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت ضمن تبریک روز خبرنگار به همه ی خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه همه ی ایام متعلق به خبرنگار است اظهار کرد: خبرنگاران باید در قلم خود انصاف را رعایت کنند ...

اتحاد خبر- مهشید شهنه مطلق: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 17 مرداد ماه از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تقدیر کرد.



به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت ضمن تبریک روز خبرنگار به همه ی خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه همه ی ایام متعلق به خبرنگار است اظهار کرد: ماموریت خبرنگار بسیار گسترده است و خبرنگاری رسالت بسیار بزرگی است.

وی یادآور شد: اصحاب رسانه و قلم همان رسالت پیامبران و امامان معصوم ما را بر عهده دارند، و خبرنگاران وظیفه دارند مسیر حق را به مردم بیاموزند و نقش خبرنگاران می تواند موثرتر از معلم ها باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در قلم خود انصاف را رعایت کنند، گفت: نقد باید منصفانه باشد و هیچگاه نباید از مسیر عدالت خارج شویم.

سعادت با اشاره به تاثیر خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه تصریح کرد که مردم باید بدانند هر قوایی چه وظیفه ای دارد و برای رفع هر مشکلی به دستگاه یا قوه ای که مشکل به آنجا مربوط است مراجعه نمایند.

 


وی با توجه به انتخابات دوره بعدی مجلس گفت: اگر به جمع بندی قطعی برسم که می توانم منشاء خیر و خدمتی باشم حتما به انتخابات دور بعدی مجلس ورود میکنم و بقیه ی آن با مردم است.

سعادت افزود: در این دوره با تمام چالش ها و شرایط های نابسامان اقتصادی که وجود داشته ما کارهای بزرگی انجام داده ایم، با توجه به اینکه بیمارستان 17 شهریور بدون ردیف بودجه ملی بوده ما توانستیم برای آن اعتبار ملی بگیریم.

وی همچنین با تاکید رسیدگی به بخش کشاورزی و نخیلات اضافه کرد: سد دالکی در امر کشاورزی بسیار موثر است و این پروژه تحول بزرگی در بحث کشاورزی و نخیلات است که ما موفق شدیم با حمایت استاندار سابق و فعلی بودجه بسیار خوبی را برای طرح تحول کشاورزی دشتستان بگیریم.

سعادت در خصوص آب شرب دشتستان تصریح کرد: در ایامی که در دشتستان با بحران آب مواجه بودیم بیش از 12 جلسه در تهران و مرکز استان تشکیل دادم که خوشبختانه نتیجه داد و بودجه های خوبی برای رفع مشکلات کم آبی دشتستان اختصاص پیدا کرد و امسال وضعیت آب دشتستان بهتر شد.

 

وی افزود: در مجموع من در 29 مورد بودجه ملی برای طرح ها و پروژه های دشتستان از تهران گرفته ام که در این وضعیت مشکلات مالی دولت و تحریم کار چندان ساده و آسانی نبوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: نماینده وظیفه دارد از حقوق مردم دفاع کند و من بر سر این مهم تاکنون ایستاده ام و هر جا لازم بوده شفاف و صریح حرف هایم را زده ام و هیچ واهمه ای نداشته ام.

 

تجلیل نماینده دشتستان از خبرنگاران/ تصاویر اختصاصی اتحاد خبر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116319