کد خبر: 116226 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1398 - 06:32
فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 19 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی رویاپرداز هستید که امسال به برخی از رویاهایتان رنگ واقعیت می دهید. آنچه برای رسیدن به اهداف تان نیاز دارید، اراده و انگیزه است. از همین امروز هر چه سخت کوش تر باشید، بهتر است. اگر چه راه روشنی روبه رویتان گشوده شده اما اگر به خطا بروید، از مسیر اصلی تان منحرف خواهید شد. یکی از چیزهایی که باید مراقبش باشید، ارتباز با دیگران است. افراد سودجوی زیادی در اطرافتان هستند که ممکن است سد راهتان شوند. هر چه مستقل تر عمل کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. از چند ماه آینده سیل اتفاقات خوش در زندگی تان روان می شود و شما را آنقدر غرق می کند که گذر زمان را فراموش می کنید. شرایط مالی شما نیز بهتر خواهد شد که بسیاری از نگرانی هایتان را برطرف می کند. ماه آذر ماه خوبی از نظر روابط عاطفی برایتان خواهد بود. اگر مجرد هستید، طعم واقعی عشق را خواهید چشید، اگر هم متاهل اید، زندگی تان دچار تغییر بزرگی می شود. کلید موفقیت امسال شما اعتماد به نفس بالا، سخت کوشی و تمرکز بر اهدافتان است. ماههای مهر، آذر و بهمن از پر هیجان انگیزتر ماههای شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقت آن است که لجبازی را کنار بگذارید و از زاویه دید دیگری به زندگی بنگرید. برای رهایی از این وضعیت باید گذشته ها را دور بریزید و خودتان را با شرایط جدید وفق دهید، حتی اگر مخالف نظر شما بود. شما وقتتان را صرف کاری کرده اید که تمام انرژی تان را گرفته است. می خواهید به اطرافیانتان ثابت کنید قادر به انجام هر کاری هستید. اما یادتان باشد که آنچه در اولویت است، شمایید، نه دیگران و اعتقادات شان. پس بهتر است که بیش از حد به خودتان فشار نیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کارهای زیادی امروز روی سرتان ریخته، بنابراین بهتر است که هر چه زودتر از تخت خواب بیرون آیید و روزتان را به بهترین شکل آغاز کنید. از آنجا که وقت کافی برای دیگران ندارید، بهتر است قبل از زیر قول زدن هایتان به آنها شرایطتان را توضیح دهید. از انجام کارهای بزرگ و پیچیده نیز خودداری نکنید زیرا که در چنین روزی هر کاری از شما بر می آیید. در مورد شرایط عاطفی تان، هیچ چیز آنطور که شما انتظارش را داشتید، پیش نرفت. از این رو کمی عصبی هستید اما بهتر است که زمان بیشتری به خودتان دهید تا همه چیز به بهترین شکل خودش اتفاق افتد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیش از حد رویاپرداز شده اید، اما حواستان باشد زیرا در محیط کار می تواند تمرکز شما را بهم زند. اشتباه در کارتان ضررهای جبران ناپذیری را به شما خواهد زد. در موقعیتی گیر کرده اید و فکر می کنید که هیچ راه فراری نیست اما دست نگه دارید. پیش داوری می تواند تمام فرصت های شما را بگیرد. این شرایط موقتی است پس خیلی خودتان را آزار ندهید فقط سعی کنید قدم هایتان را آهسته بردارید و کم کم جلو روید. در جمعی حضور می یابید اما حرف های دیگران شما را آزار می دهد. بهتر است که خودتان را بی خیالی بزنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر خواهد گذشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهای گذشته، روزهای سختی برایتان بوده است اما سعی کنید این تنش را بیش از این کش ندهید. امروز به دنبال کارهایی باشید که این فشار را از رویتان بکاهد. شما مستحق بهترین ها هستید پس کاری را انجام دهید که لیاقت اش را دارید. اگر چه رابطه عاطفی شما با شریک زندگی تان خوب است اما چیزهایی ست که شما را آزار می دهد. یادتان باشد که شما نمی توانید طرف مقابلتان را به طور کامل عوض کنید. اگر او را می خواهید باید همانگونه که هست، بپذیریدش. اگر دوستی دارید که مدت ها از او بی خبر هستید، امشب بهترین فرصت است تا دیداری تازه کنید و کمی روحیه تان دگرگون شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

تغییری در زندگی تان در حال رخ دادن است که شما را کمی پریشان کرده است. اما یادتان باشد که در همین تغییرات است که شما پیشرفت می کنید. بنابراین انعطاف پذیر باشید و با تغییرات جلو روید. یک میهمانی در پیش دارید، اگر چه تمایلی به رفتن ندارید اما با حضور در آن مراسم اتفاقات خوشی در زندگی تان رخ خواهد داد، پس تنبلی را کنار بگذارید و با ظاهری آراسته در آنجا حضور یابید. خبری می شنوید که انگیزه شما را برای انجام کاری بیشتر می کند. فقط حواستان باشد که اجازه دخالت به دیگران را تحت هیچ شرایطی ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر چه شما فرد باگذشت و مهربانی هستید که دیگران می توانند روی شما حساب باز کنند اما تمام انرژی خودتان را صرف دیگران نکنید، آن وقت چیزی برای خودتان باقی نخواهد ماند. تعادل را رعایت کنید در غیر این صورت خودتان ضرر می کنید. دوستی نزد شما می آید و تا می تواند پیش شما دردودل می کند. مرهم دردهای او باشید اما نگذارید که ناراحتی ها او روی شما نیز تاثیر منفی بگذارد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، از همین امروز برای آن برنامه ریزی کنید. در غیر این صورت موانع پیش رویتان انگیزه لازم را در شما از بین خواهد برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سرتان به شدت شلوغ است و مجبورید مسئولیت های زیادی را بر دوش کشید اما این موضوع برایتان اهمیتی ندارد زیرا که به راحتی از پس آنها بر خواهید آمد. اعتماد به نفس خود را بالا نگه دارید تا هیچ چیز مانعتان نشود. از وقت گذراندن با افرادی که انرژی شما را می گیرند، دوری کنید. چند نفری در اطرافتان هستند که باید از زندگی تان دورشان کنید، در غیر این صورت جز اعصاب خوردی برای شما چیز دیگری ندارند. خوابی دیده اید که ذهنتان را درگیر کرده است، بهتر است به آنها توجهی نکنید و مثبت اندیش باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دست و پایتان برای انجام کاری بسته است اما نگران نباشید زیرا این محدودیت ها جلوی پیشرفت شما را نخواهد گرفت. شما روحیه مستقلی دارید و ترجیح می دهید کارهای را آنطور که خود فکر می کنید درست است، پیش ببرید. اما معجزه مشورت با دیگران را نادیده نگیرید. مخالفت شریک زندگی تان با شما باعث شده که به یکی از برنامه هایتان نرسید، اما آیا این موضوع ارزش دوری شما از یکدیگر را دارد؟ به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که با افراد جدیدی آشنا شوید. این فرصت را از دست ندهید و دامنه دوستانتان را بیشتر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با انرژی زیادی از خواب بیدار می شوید زیرا قرار است کاری که دوست دارید را انجام دهید. هر چه بیشتر خودتان را به دیگران نشان دهید، فرصت های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. حرفی شنیده اید که شما را بهم ریخته است. شاید به جای غصه خوردن، بهتر است که ناراحتی تان را به زبان آورید. شاید این موضوع سوتفاهمی بیش نباشد. اگر مجرد هستید، امروز زمان خوبی برای پیدا کردن شریک زندگی تان است. البته لازم نیست که در ارتباط برقرار کردن با دیگران افراط کنید. همین که خود واقعی تان باشید، دیگران به سمت شما جذب خواهند شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

نباید خودتان را دست کم بگیرید. اگر به تمام آنچه می خواستید نرسید، خودتان را سرزنش نکنید زیرا کنترل امور گاهی از دست ما در می رود. مطمئن باشید که همه چیز در زمان و مکان خودش اتفاق خواهد افتاد. از دست دوستی دلگیرید اما ناراحتی شما بی دلیل است زیرا او ناخواسته شما را ناراحت کرده است. شما روحیه حساسی دارید، اما باید جلوی خودتان را بگیرید. دیگران نمی توانند افکار شما را بخوانند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید که انرژی منفی اطراف تان در چنین روزی روی شما تاثیر منفی بگذارد. هر چه سر خودتان را بیشتر گرم کنید، زمان برایتان زودتر خواهد گذشت. سعی کنید از کارهای نیمه تمام تان آغاز کنید. از همین حالا برای شب برنامه ای بچینید و با دوستان تان به بیرون از خانه بروید. با این کار نه تنها گذر زمان را احساس نخواهید کرد بلکه حس بهتری نیز نسبت به گذشته خواهید داشت. به زودی از طرف یکی از دوستان تان خبر خوبی خواهید شنید. این خبر می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که عجولانه تصمیم نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید که دور کارهایی که هر روز خط می کشیدید را خط بکشید و کار جدیدی برای خودتان دست و پا کنید. آنچه آدم های موفق را از دیگران جدا می کند، خلاقیت و نگاه متفاوتی است که به زندگی دارند. بنابراین سعی کنید که نه امروز، که هر روزتان را متفاوت از روز قبل بگذرانید. امروز زمان خوبی است تا به آرایشگاه بروید و کمی به ظاهرتان رسیدگی کنید. به میهمانی دعوت می شوید که بهتر است در آن حضور داشته باشید. مجردها به زودی رد پای عشق را در زندگی شان مشاهده خواهند کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116226