کد خبر: 116081 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1398 - 09:00
دکتر تورج دالکی؛ راهی نصف جهان شد/ متن حلالیت از مردم بخش چنارشاهیجان و کوهمره
انتصاب یک دشتستانی به سمت رئیس دادگاه کیفری شهرستان اصفهان

اتحاد خبر: رئیس پیشین دادگستری چنارشاهیجان و کوهمره از توابع استان فارس، به سمت رئیس دادگاه کیفری شهرستان اصفهان منصوب شد.به گزارش اتحاد خبر، مراسم تودیع تورج دالکی یکشنبه سیزدهم مرداد با حضور فرماندار کازرون، معاون مدیر کل دادگستری استان فارس، امام جمعه قائمیه و مسئولان محلی شهرستان کازرون و بخش چنارشاهیجان و کوهمره و همچنین...

اتحاد خبر: رئیس پیشین دادگستری چنارشاهیجان و کوهمره از توابع استان فارس، به سمت رئیس دادگاه کیفری شهرستان اصفهان منصوب شد.

به گزارش اتحاد خبر، مراسم تودیع تورج دالکی یکشنبه سیزدهم مرداد با حضور فرماندار کازرون، معاون مدیر کل دادگستری استان فارس، امام جمعه قائمیه و مسئولان محلی شهرستان کازرون و بخش چنارشاهیجان و کوهمره و همچنین جمعی از مردم برگزار و از خدمات ایشان قدردانی شد.

 

 

وی پس از مراسم تودیع با انتشار متنی از مردم چنارشاهیجان و کوهمره حلالیت طلبید.

 



در این متن که نسخه ای از آن در اختیار اتحاد خبر قرار گرفته آمده است:

 

بسمه تعالی
مردم شریف، نجیب و غیور خطّه چنارشاهیجان و کوهمره نودان
 
با احترام و اهداء سلام :
خداوند قادر متعال را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع شما مردم فهیم و با محبت این دیار خونگرم سپری نمایم بی شک اذعان مینمایم که در طول این مدت همواره از آموزه های انسانی، اخلاقی و  علمی شما عزیزان بهره ها جسته و منتفع گردیده ام و اکنون که اراده دستگاه قضا براین قرار گرفته است تا  از جمع شما خوبان جدا و در سنگری دیگر به خدمت مشغول گردم با پذیرش این حقیقت که آنچه تاکنون   انجام شده و محقق گردیده لطف لایزال آن معبود بی همتا بوده است و از این بابت سر برآستین عبودیتش می سایم. فلذا در اینجا فرصت را مغتنم شمرده از همکاران ارزشمند خود که همواره از هرتلاشی در مسیر تحقق عدالت فروگذار نکرده تشکر نمایم و نیز از آحاد مردم سلحشور و مهربان و دوست داشتنی بخش  چنارشاهیجان و کوهمره نودان و کارکنان شریف ادارات و نهاد های مستقر در منطقه و خانواده های محترم و  معزّز شهدا، جانبازان و ایثارگران که در این چهار سال از هر نوع حمایت و پشتیبانی خود از این مرجع قضایی  و شخصی اینجانب دریغ نورزیده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

بدین منظور از محضر یکایک شما عزیزان حلالیت طلبیده و استدعا دارم کوتاهی قصورم را در این مسئولیت خطیر به دیده اغماض بنگرید تا از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار گردید:
وَلیعفُوا وَلیصفَحُوا ألا تُحبّونَ أن یَغفرَ اللهُ لَکُم  (قرآن کریم)


در آسمان آبی خاطره ها نامتان و یادتان با اکسیر عشق برقرار و ماندگار باد و دریای نیلگون زندگیتان از شکوه مودت  و محبت درخشان و تابنده باد.
 
اگر از کسی رسیده است به ما بدی بماند
به کسی مبـاد از ما که بدی رسـیده باشد.
 

با احترام شایسته:

تورج دالکی / رئیس دادگاه کیفری شهرستان اصفهان

 








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116081