کد خبر: 115343 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 31 تير 1398 - 08:02
نماینده دشتی و تنگستان خبر داد؛
بازگشت سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور

اتحادخبر:  نماینده دشتی و تنگستان از صدور مجوز بازگشت تیم فوتبال سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داد.

اتحادخبر:  نماینده دشتی و تنگستان از صدور مجوز بازگشت تیم فوتبال سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داد.

 بازگشت سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور

سید کمال‌الدین شهریاری  گفت: پیرو نشستی که سه هفته پیش با وزیر ورزش و جوانان داشتیم از ایشان خواستم با توجه به سوابق تیم سپاهان خورموج و حقی که در سال گذشته از ایشان تضییع شد مجدداً به لیگ دسته سوم فوتبال کشور برگردند و موجب شور و نشاط اجتماعی در میان مردم و جوانان ورزش دوست شهرستان دشتی شود که موضوع را به معاون ورزش قهرمانی وزارت ارجاع دادند تا از طریق فدراسیون فوتبال رسیدگی شود.

 

وی افزود: در این چند هفته اخیر پیگیری‌های خوبی از طریق وزارت ورزش و فدراسیون انجام شد و به باشگاه هم تاکید کردیم نظر مساعد هیئت فوتبال استان نیز به به فدراسیون اعلام شود.

 

شهریاری بیان کرد: نشستی که امروز با دکتر داورزنی داشتیم پیرو تماس تلفنی فی المجلس ایشان با دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ مقرر شد زمینه برای حضور تیم سپاهان خورموج در لیگ دسته سوم کشور فراهم شود که از این بابت از همکاری مجموعه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

شهریاری با اعلام اینکه امیدوارم این اتفاق به توسعه کیفی ورزش فوتبال در شهرستان و شور و نشاط اجتماعی و همبستگی بیشتر بیانجامد، افزود: با عنایت وزیر محترم ورزش و جوانان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم چمن مصنوعی آباد و بادوله که هم اکنون توسط شهرداری‌ها در حال زیرسازی است، اختصاص یافته و به زودی به استان ابلاغ می‌شود و تا در کنار ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی وزارت نفت عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

 

وی گفت: علاوه بر سایر کمک‌های نقدی جذب شده به هیئت‌های ورزشی دو شهرستان از سایر منابع، برای سومین بار نیز کمک نقدی از طرف وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی دشتی و تنگستان تصویب و پرداخت خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، از هر ظرفیتی برای کمک به هیئت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت ورزش و جوانان، تاکنون و طی ۶ مرحله انواع تجهیزات، وسایل و پوشاک ورزشی به هیئت‌های ورزشی تحویل شده که تشک‌های ورزش‌های رزمی شهرهای دلوار، اهرم، خورموج و کاکی از آن جمله است. همچنین در دیدار اخیر نیز مصوب شد برای مرحله هفتم این تجهیزات و وسایل به هیئت‌های ورزشی دشتی و تنگستان کمک شود که تشکل‌های ورزش‌های رزمی را نیز شامل می‌شود.

 

نماینده دشتی و تنگستان اعتبار تأمین این تجهیزات و وسایل را حدود ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین مقرر شد چمن استادیوم ورزشی روستای مل‌گپ در بخش ساحلی تنگستان که خواسته ورزشکاران بخش ساحلی بود نیز در نیمه دوم سال‌جاری محقق شود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به حضور تیم‌های فوتبال شاهین محمد عامری و استقلال بنه گز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و تیم امید کارگر بنه گز در لیگ دسته اول امیدهای کشور مقرر شد به جهت حضور قدرتمندانه‌تر این تیم‌ها در مسابقات مساعدت و حمایت مالی شوند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115343