کد خبر: 115312 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 تير 1398 - 12:37
انعقاد تفاهم نامه علمی، آموزشی و پژوهشی پلیس فتا استان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر+تصاویر

اتحاد خبر:رئیس پلیس فتا استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه علمی، آموزشی و پژوهشی پلیس فتا با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خبر داد.به گزارش اتحاد خبر، سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر درتشریح  این خبر گفت: باتوجه به چالش‌های پیش‌رو در فضای مجازی و در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی دانشگاه‌های...

اتحاد خبر:رئیس پلیس فتا استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه علمی، آموزشی و پژوهشی پلیس فتا با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خبر داد.

 


به گزارش اتحاد خبر، سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر درتشریح  این خبر گفت: باتوجه به چالش‌های پیش‌رو در فضای مجازی و در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی دانشگاه‌های سطح استان جهت مشارکت با پلیس فتا ،تفاهم نامه علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد واحد بوشهر منعقد گردید.


وی افزود: هدف از این نشست تعامل و مشارکت در فعالیت‌های اجرایی نهادها و سازمان‌های اجتماعی و مردمی و همچنین برای تحقق بهینه اهداف سازمانی بوده است.


قاسمی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی اجتماعی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت در کشور را بر عهده دارد، تصریح کرد: مأموریت، فعالیت و نتیجه کار نیروی انتظامی به طور مستقیم با زندگی مردم مرتبط است و در استان بوشهر که یک استان مرزی و دارای راه‌های ارتباطی دریایی و خشکی و یک استان سوق‌الجیشی است، این فعالیت نقش مهم‌تری دارد.

 


به گزارش اتحاد خبر،این مقام انتظامی با بیان اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر (دکتر عبدالهی) در این نشست آمادگی کامل خود را برای همکاری در تمام عرصه‌ها با پلیس و مجموعه‌های ذی‌ربط را ابراز نمود، تصریح کرد: با دارابودن ظرفیت‌های انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری، توانایی انجام تمام موضوعات چالشی که بتواند آگاهی‌ها و اطلاعات را برای مردم ایجاد و برای نهادها و سازمان‌ها تولید محتوا کرده و یا محتوا را بررسی کند، داراست.

 


سرهنگ قاسمی در ادامه  به موضوعات مورد تأیید در تفاهم نامه منعقده اشاره کرد و گفت: که دراین تفاهم نامه محورهای مختلف فعالیت‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک نظیر برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اجرای طرح و مقالات علمی دانشجوئی، هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با موضوعات خاص سایبری در نظر گرفته شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115312