کد خبر: 115300 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 تير 1398 - 09:01
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:
۷۷۴ کلاس‌ درس مدارس استان بوشهر تخریبی است

اتحادخبر: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربا بیان اینکه ۹ درصد کلاس‌های درس مدارس استان تخریبی است گفت: ۷۷۴ کلاس درس استان بوشهر تخریبی است که نیاز به بازسازی و مرمت دارد. غلامحسین حسینی  در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در نقاط مختلف استان بوشهر...

اتحادخبر: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربا بیان اینکه ۹ درصد کلاس‌های درس مدارس استان تخریبی است گفت: ۷۷۴ کلاس درس استان بوشهر تخریبی است که نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

774 کلاس‌ درس مدارس استان بوشهر تخریبی است

 غلامحسین حسینی در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در تمام شهرستان‌ها و  بخش‌های استان بوشهر ایجاد شده و تا شهریورماه ادامه دارد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تخصیص اعتبار برای خوابگاه مدرسه دخترانه پردیس بنت‌الهدی بوشهر خبر داد و بیان کرد: 35 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این ساختمان تخصیص یافته است.

 

حسینی به پروژه مهر پرداخت و با بیان اینکه این پروژه با همکاری همه دست اندرکاران ایجاد می‌شود گفت: در پروژه مهر از هم اکنون راهکارهای لازم برای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید ارائه می‌شود.

 

وی، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 984 فضای آموزشی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: بیش از 7 هزار و 960 کلاس درس در استان بوشهر وجود دارد که 774 کلاس آن معادل 9 درصد تخریبی است که این استاندارد نسبت به میانگین کشوری که 30 درصد است وضعیت بهتری دارد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه 99 پروژه مدرسه سازی در دست اجراء است تصریح کرد: در این 99 پروژه 501 کلاس درس ساخته می‌شود که 9 پروژه آن با 47 کلاس درس در مهرماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

 

حسینی با تاکید بر رفع افسردگی در بین دانش آموزان افزود: در این زمینه اقدامات مهم و نوینی در  حوزه پرورشی، فرهنگی، تربیت بدنی، سلامت و آموزشی مدارس انجام شده است.

 

تسنیم
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115300