کد خبر: 115292 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 تير 1398 - 07:48
معاون شیلات بوشهر:
صید میگو در آب‌های استان بوشهر از امروز آغاز می‌شود

اتحادخبر: معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صید میگو در آب‌های استان بوشهر از امروز آغاز می‌شود.منصور پاپری اظهار داشت: کمیته مدیریت صید زمان صید میگو زمان آغاز صید میگو در آب‌های استان بوشهر را برای قایقها ۳۰ تیرماه و برای لنج‌ها اول مردادماه اعلام کرده است.وی با اشاره به اینکه ۹۰۰ قایق در استان بوشهر دارای مجوز صید هستند...

اتحادخبر: معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صید میگو در آب‌های استان بوشهر از امروز آغاز می‌شود.

صید میگو در آب‌های استان بوشهر از فردا آغاز می‌شود

منصور پاپری  اظهار داشت: کمیته مدیریت صید زمان صید میگو زمان آغاز صید میگو در آب‌های استان بوشهر را برای قایقها ۳۰ تیرماه و برای لنج‌ها اول مردادماه اعلام کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۹۰۰ قایق در استان بوشهر دارای مجوز صید هستند، اضافه کرد: این قایق‌ها می‌توانند با دریافت مجوز یک روزه صید میگو از ساعت شش صبح فردا عازم دریا شوند.

 

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر از صدور مجوز صید برای هفت هزار صیاد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این صیادان با استفاده از هزار و ۴۰۰ شناور شامل ثایق و لنج راهی دریا می‌شوند.

 

پیش‌بینی افزایش میزان صید

 

وی ادامه داد: در استان بوشهر ۵۰۰ فروند لنج صیادی فعالیت دارند که مجوز صید برای این شناورها سه روزه است و البته برای لنج‌های گناوه و دیلم مجوز پنج روزه صادر خواهد شد.

 

پاپری با اشاره به ممنوعیت صید در مناطقی مانند منگف، یرول، دیر، خارگ، هاله، بساطین، حله و گناوه خاطرنشان کرد: ۲۲ مرکز تخلیه صید برای صیادان در نظر گرفته شده است.

 

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با پیش‌بینی افزایش میزان صید میگو در سال جاری گفت: مجوز صید میگو برای قایق‌های تفریحی و بی هویت صادر نمی‌شود.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115292