کد خبر: 115290 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 تير 1398 - 07:43
معاون سازمان بنادر و دریانوردی:
ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه بنادر کشور استفاده می‌شود

اتحادخبر:  معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه بنادر کشور استفاده می‌شود.

اتحادخبر:  معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه بنادر کشور استفاده می‌شود.

ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه بنادر کشور استفاده می‌شود  محمدرضا الله یار  در نشست با مسئولان استان بوشهر در مورد تعیین تکلیف اسکله‌های خورشهاب و لاور ساحلی اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بنادر، توسعه سواحل است که می‌تواند کمک بسیار شایانی به اشتغال کند.

وی در مورد اسکله لاور ساحلی گفت: به دلیل اینکه مالکیت این اسکله در اختیار شیلات است، سازمان بنادر نمی‌تواند اقدامات توسعه‌ای را انجام دهد لذا اولین کار این است که این اسکله به سازمان بنادر واگذار شود.

 

معاون سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در مورد اسکله خورشهاب هم جلسات مختلفی داشتیم و و این اسکله به شیلات واگذار شده اما مانعی برای سرمایه گذاری با هدف صادرات مواد معدنی در این اسکله وجود ندارد.

 

الله یار اضافه کرد: معتقدیم این مناطق باید توسعه یابند اما برای این امر دو راه پیشنهاد می‌شود اول اینکه سرمایه گذار خوب و قوی جذب شود و دوم اینکه مجوزهای لازم برای واگذاری این اسکله‌ها به سازمان بنادر در اسرع وقت اخذ شود.

 

وی گفت: آمادگی کامل خود را برای همکاری با مدیران استان با هدف توسعه اسکله خورشهاب و لاور ساحلی اعلام می‌کنیم.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115290