کد خبر: 115197 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 تير 1398 - 10:42
شهردار آب پخش خبر داد
پروژه های عمرانی شهرداری آب پخش در سال جاری شتاب می گیرد/تصاویر

اتحاد خبر: شهردار آب پخش در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر از زیباتر شدن سیمای عمومی این شهر در سال جاری خبر داد.

اتحاد خبر: شهردار آب پخش در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر از زیباتر شدن سیمای عمومی این شهر در سال جاری خبر داد.


به گزارش اتحاد خبر؛ روز گذشته، شهردار آب ‌پخش طی بازدید خود از پروژه های در حال احداث سطح شهر آب پخش عنوان کرد: فعالیت های عمرانی شهرداری آب پخش با وقفه ای چند ماهه به دلیل عدم تصویب به موقع بودجه مواجه شد که با جدیت و اهتمام مجموعه شهرداری و همراهی شهروندان تلاش داریم طبق برنامه های زمان بندی شده طرح ها و پروژه های در حال احداث را پیش ببریم.


اعظم صمصامی در ادامه صحبت های خود به احداث جاده سلامت، ساماندهی آرامستان های محله های قلایی و درواهی، زیرسازی و آسفالت معابر عمومی ، احداث کانال دفع آب های سطحی شهر، خاکبرداری و تسطیح معابر شهری، تملک و بازگشایی معابر سطح شهر و پیاده روسازی شهری را به عنوان مهمترین پروژه های اجرایی سطح شهر اشاره نمود و عنوان کرد: تمامی این پروژه ها با جدیت کامل و تلاش مجموعه شهرداری و همچنین همراهی شهروندان فهیم شهر آب پخش تا رسیدن به مرحله بهره برداری دنبال خواهد شد.


شهردار آب پخش در پایان صحبت های خود ضمن اشاره به تحقق اهداف خود در شهرداری آب پخش افزود: امیدوار هستیم مردم خوب و نجیب شهر آب پخش همانند سابق با مجموعه شهرداری همکاری تنگاتنگ و نزدیک داشته باشند چرا که بیش از پیش به همراهی و همکاری شهروندان جهت تحقق اهداف و به بهره برداری رساندن پروژه های در دست ساخت که خواست چندین و چند ساله و به حق آن ها بوده است نیاز داریم.

 

 

 

 

















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115197