کد خبر: 115177 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 تير 1398 - 07:34
بازدید شهردار بندر بوشهر از پروژه های عمرانی

اتحادخبر: شهردار بندر بوشهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر بر تسریع در اتمام پروژه‌ها همراه با کیفیت مطلوب تاکید نمود.

اتحادخبر: شهردار بندر بوشهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر بر تسریع در اتمام پروژه‌ها همراه با کیفیت مطلوب تاکید نمود.

 

به گزارش اتحادخبر؛ در جریان این بازدید ایشان با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی به همشهریان عزیز ، رفاه وآرامش مردم را جزء ضروری ترین اهداف شهرداری عنوان کرد وایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر را از مولفه‌های ایجاد شهری زیبا ومدرن بر شمرد.


شهردار بوشهر در بازدید از فاز اول پارک لیان بر لزوم ایجاد محیطی جذاب و مفرح و نقش تاثیرگذار آن برافزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان و همچنین  جذب توریست تاکید کرد .


امیری در ادامه این بازدید بر لزوم حل مسائل و مشکلات و ایجاد هماهنگی بین  واحدهای مختلف شهرداری در به نتیجه رسیدن این پروژه ها تاکید کرد .


وی ضمن بازدید از کارگاه تجهیز  پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری خواستار رعایت استاندارد سازی ونظارت دقیق در ایمنی سازی سازه‌ها شد . وهمچنین نگاه کارشناسانه بر طرحهای عمرانی همراه با دقت و ظرافت را موجب ایجاد اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود دانست و افزود : هدف عمده مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر ایجاد رفاه ، آسایش و آرامش برای شهروندان است که مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن پشتیبانی از اقدامات تحول آفرین ، تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، هر چه سریعتر این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسانند .


بدیهی است درادامه این بازدید از پروژه های تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری ، راستگرد میدان غدیر ، عمارت بیلیارد و گذر کوتی بازدید و ازنزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

 



































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115177