کد خبر: 115155 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1398 - 14:36
شهردار دالکی :
کتاب و کتاب خوانی از اولویت های مهم مبلمان شهری، دالکی است +عکس

اتحاد خبر:شهردار دالکی در نشست با مدیر کل نهاد کتاب خانه های عمومی استان بوشهر، بیان کرد: تعامل خوبی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی با کتاب خانه عمومی پروفسور احمد دالکی وجود دارد و  از برنامه های این نهاد فرهنگی حمایت کامل کرده است.به گزارش اتحاد خبر، جاودانی افزود:  ارتقاء مبلمان شهری با محوریت کتاب و کتاب خوانی...

اتحاد خبر:شهردار دالکی در نشست با مدیر کل نهاد کتاب خانه های عمومی استان بوشهر، بیان کرد: تعامل خوبی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی با کتاب خانه عمومی پروفسور احمد دالکی وجود دارد و  از برنامه های این نهاد فرهنگی حمایت کامل کرده است.


به گزارش اتحاد خبر، جاودانی افزود:  ارتقاء مبلمان شهری با محوریت کتاب و کتاب خوانی از برنامه های مهم شهرداری در سال جاری است.



 جاودانی تاکید کرد: اگر بخواهیم جامعه ای سالم و رو به پیشرفت داشته باشیم باید شهروندان را متوجه کتاب کرد که یکی از راه های آن گسترش مبلمان شهری با موضوع  کتاب است. 


جاودانی خاطرنشان کرد:سال گذشته دو طرح با موضوع کتاب داشته ایم و در سال جاری نیز ایجاد المان، نامگذاری خیابان ها، میادین، بوستان، نصب تندیس و سردیس و نقاشی دیواری با موضوع کتاب و کتاب خوانی از برنامه های پیش روی این شهرداری  است.


هاشمی مدیر کل نهاد کتاب خانه های عمومی استان هم در این نشست، ضمن تشکر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی با کتاب خانه عمومی این شهر و توجه به کتاب تاکید بر تشویق خانواده ها به امر کتاب و کتاب خوانی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر داشت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115155