کد خبر: 115143 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1398 - 10:51
ّ سرپرست فرمانداری دشتستان در کارگروه توسعه گلخانه های دشتستان:
چاره ای جز ایجاد گلخانه های تابع اقلیم نداریم +تصاویر اختصاصی

اتحادخبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در کارگروه توسعه گلخانه های شهرستان دشتستان که صبح چهارشنبه ۲۶ تیرماه در محل فرمانداری برگزار گردید، گفت : با توجه به بالا بودن مصرف آب در کشاورزی سنتی, راهی جز اصلاح شیوه های آبیاری و ایجاد گلخانه های تابع اقلیم نداریم.به گزارش اتحادخبر؛ جواد لقمان زاده همچنین توسعه محیط های کنترل شده تولید ...

اتحادخبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در کارگروه توسعه گلخانه های شهرستان دشتستان که صبح چهارشنبه ۲۶ تیرماه در محل فرمانداری برگزار گردید، گفت : با توجه به بالا بودن مصرف آب در کشاورزی سنتی, راهی جز اصلاح شیوه های آبیاری و ایجاد گلخانه های تابع اقلیم نداریم.



به گزارش اتحادخبر؛ جواد لقمان زاده همچنین توسعه محیط های کنترل شده تولید را گامی در جهت رونق تولید خواند و افزود: توسعه کشت گلخانه ای راهکاری موثر برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی می باشد.

وی همچنین با تشکر از حضور نماینده مردم  دشتستان در مجلس شورای اسلامی در کارگروه اضافه کرد: حضور نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس فرصتی است که با برنامه ریزی لازم می توان از آن برای ایجاد فرصت های جدید در شهرستان بهره برد.



دکتر لقمان زاده در پایان ضمن اشاره به تاکید استاندار بوشهر بر برگزاری منظم کار گروه توسعه گلخانه های شهرستان از مدیران و بانک های عامل خواست تا با رفع موانع تولید تسهیل گری را به طور جدی در دستور کار قرار بدهند.

 

 



























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115143