کد خبر: 115141 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1398 - 09:22
۳ نفر در تصادف ۲ خودرو سواری در محور بوشهر ـ گناوه کشته شدند

اتحادخبر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در برخورد خودرو پژوه ۴۰۵ شوتی حامل قاچاق پارچه با خودرو پژوه ۲۰۶ در محور بوشهر به گناوه متاسفانه سه نفر جان باختند.

اتحادخبر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در برخورد خودرو پژوه ۴۰۵ شوتی حامل قاچاق پارچه با خودرو پژوه ۲۰۶ در محور بوشهر به گناوه متاسفانه سه نفر جان باختند.

 

3 نفر در تصادف 2 خودرو سواری در محور بوشهر ـ گناوه کشته شدند

سرهنگ جابر پاپری  با بیان اینکه تمام محورهای استان بوشهر به گشت‌های نامحسوس مجهز شده است اظهار داشت: برای ارتقاء ایمنی محورهای استان بوشهر، خودروهای نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر مستقر شده که با رانندگان تخلف ساز و متخلف برخورد قاطع می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مخدوش شدن پلاک خودروها تخلف است افزود: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی، مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه، برای متخلف از شش  ماه تا یک سال حبس در پی دارد.

 

فرمانده پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: از روز شنبه این هفته تعدادی خودروهای حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان بوشهر توسط گشت‌های نامحسوس استان بوشهر توقیف شده است.

 

سرهنگ پاپری از کشته شدن سه نفر در محور بوشهر به گناوه خبر داد و خاطر نشان کرد: ظهر امروز خودرو پژوه 405 شوتی که حامل قاچاق پارچه از سمت دلوار به گناوه در حرکت بود در محور بوشهر حوالی جزیره شیف با خودرو پژوه 206 برخورد کرد و راننده خودرو 405 و  راننده و سرنشین خودرو 206 کشته شدند.

 

وی با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی است افزود: با هماهنگی دستگاه قضا خودروهایی که عقب وسیله نقلیه را بالا می‌کشند بدون اغماض برخورد می‌شود.

 

 

 

تسنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115141