کد خبر: 115136 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1398 - 08:35
کارگاه سفالگری ویژه ولادت امام رضا (ع) برگزار شد

اتحادخبر: امروزه محققان معتقدند حرکات ساده ای که با خلق هنری همراه هستند مثل در دست گرفتن قلمو، حرکت دادن مداد شمعی روی صفحه و یا فرا گرفتن آموزش‌هایی نظیر ساخت صنایع دستی، برای رشد مهارت‌های حرکتی و بروز خلاقیت کودکان بسیار حیاتی محسوب می شوند. بر همین اساس خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر...

اتحادخبر: امروزه محققان معتقدند حرکات ساده ای که با خلق هنری همراه هستند مثل در دست گرفتن قلمو، حرکت دادن مداد شمعی روی صفحه و یا فرا گرفتن آموزش‌هایی نظیر ساخت صنایع دستی، برای رشد مهارت‌های حرکتی و بروز خلاقیت کودکان بسیار حیاتی محسوب می شوند. بر همین اساس خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر (عالی‌آباد) به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت کارگاهی را با موضوع ساخت کبوتران حرم برگزار کرد که در این کارگاه مربی مربوطه ضمن آموزش داده به کودکان درخصوص نحوه ساخت سفال، این کودکان را در ساخت کبوتران سفالی یاری کرد.

 

در همین راستا کودکان با استفاده از آموزش‌های لازم، به ساخت کبوتران سفالی با تأسی از کبوتران حرم امام هشتم شیعیان پرداختند.











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115136