کد خبر: 115135 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1398 - 08:30
مجمع سالیانه هیات پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر برگزار شد

اتحاد خبر: با حضور رئیس فدراسیون و معاون توسعه و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مجمع سالیانه هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر در برگزار شد.

اتحاد خبر: با حضور رئیس فدراسیون و معاون توسعه و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مجمع سالیانه هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر در برگزار شد.


به گزارش اتحادخبر؛ مجمع عادی و سالیانه هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون،موسی کشتکار معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، ، محسن بحیرایی رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان، وکلیه اعضا و نمایندگان شهرستانها و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

در این مجمع محسن بحیرایی رئیس هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد هیات استان در سال 97 ، برنامه های سال جاری را نیز بیان کرد.

در این جلسه همچنین گزارش مالی هیات استان در سال 97 مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این مجمع رئیس فدراسیون ، معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سخنانی ایراد کردند.

بر همین اساس مجتبی جوهری رییس فدراسیون در این نشست اظهار داشت: هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای بوشهر در این چند ساله رشد قابل توجهی داشته است که امیدواریم با احداث سالن زورخانه در شهر بوشهر تا پایان رسد شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این رشته در سطح استان باشیم.

مجتبی جوهری از تشکیل شورای عالی پیشکسوتان و جوانان خبر داد و گفت: شورای عالی پیشکسوتان متشکل از 31 نماینده از استانهای کشور در این ورزش می باشد که با معرفی نامه هیاتهای زورخانه ای استانها این شورا را تشکیل می دهند و یک هیئت مدیره 7 نفره نیز برنامه های این شورا پیگیری و تقویت می کنند که رئیس هیات بوشهر هم از اعضای این هیات 7 نفره می باشند.

وی در ادامه این مبحث توضیح داد و گفت : در ادامه روند این برنامه باید شورای پیشکسوتان استانها هم تشکیل شود و با چهارچوبی نظام مند و مدنی قانون گذاری گردد و ایجاد رتبه بندی استانها در این شورا با شاخص های تعیین شده جز برنامه های اولویت دار فدراسیون می باشد.

معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه این هیات در سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر و همچنین رقابت های قهرمانی کشور صاحب مدال شد در توزیع اعتبارات ورزشی نیز این هیات همانند رشته های قهرمانی مورد توجه قرار گرفت.

موسی کشتکار افزود: در چهار ماه نخست امسال 15 میلیون تومان به این هیات تخصیص یافت و در طول سال نیز با توجه به شاخص های اداره کل ورزش و جوانان به این رشته و سایر رشته های استان توجه ویژه خواهد شد.

 



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115135