کد خبر: 115106 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 تير 1398 - 17:13
نشست هم اندیشی کمیته های هیئت ورزش های همگانی دشتستان +تصاویر

اتحاد خبر:به منظور  تبادل اندیشه و  هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های هییت ورزشهای همگانی در سالجاری ، نشستی با حضور ارکان و اعضای کمیته های مختلف این هییت دوشنبه شب ٢۴ تیرماه ٩٨در سالن کنفرانس هیئت فوتبال دراستادیوم  تختی برازجان برگزار گردید.

اتحاد خبر _ سیده ریحانه دباغ:به منظور  تبادل اندیشه و  هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های هییت ورزشهای همگانی در سالجاری ، نشستی با حضور ارکان و اعضای کمیته های مختلف این هییت دوشنبه شب ٢۴ تیرماه ٩٨در سالن کنفرانس هیئت فوتبال دراستادیوم  تختی برازجان برگزار گردید.



یوسف اطمینان رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان دشتستان گفت: هدف از این جلسه معرفی  روسای و اعضا  كمیته ها و دیگر  اعضا هییت است  که  در خصوص برنامه های سالجاری بحث و تبادل نظر شود و با هماهنگی بیشتر به استقبال اجرای برنامه های مورد نظر برویم .
اطمینان در این نشست در خصوص راه های توسعه و گسترش ورزش های همگانی شهرستان دشتستان تاکید کرد: امسال باید   جشنواره ها، همایش های ورزشی خاصی به منظور فعالیت و پویایی تمام اقشار مردم شهرهای شهرستان در نظر گرفته شود و کمیته ها مکلف و موظف هستند که به صورت مستمر و با برنامه ریزی دقیق در تمامی اوقات و ایام سالجاری به اجرای برنامه هایی در جهت فراگیری و توسعه ورزشهای همگانی و خانواده محور بین مردم اهتمام جدی داشته باشند .



وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف هیئت، استعدادیابی و رسیدن به ورزش قهرمانی از بستر ورزش همگانی است که در  این میان موضوع  استعدادیابی، اساسی ترین بخش است که اگر با رویکردی جدید و تازه ای  در این قسمت صورت گیرد، دستیابی به این هدف آسان‌تر و راحت تر خواهد شد.

ایشان در ادامه سخنان خود افزود: برنامه ریزی و  برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای ادارات، توسعه ورزش برای تمامی رده های سنی  از مهمترین برنامه هایی است که می توان در توسعه ورزش همگانی صورت گیرد.

یوسف اطمینان بیان کرد : با تعیین روسای کمیته های زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی، و صدور حکم برای اعضای  هیات در  دور جدید ، شاهد پویایی بیش از پیش این هییت در اجرای  فعالیت ها و برنامه های همگانی خواهیم بود .

در ادامه اعضای کمیته های مختلف هیئت به بیان نظر و دیدگاه های خود پرداختند .


























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115106