کد خبر: 115103 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 تير 1398 - 13:14
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهردار برازجان در حوزه‌ی معلولین و سالمندان تقدیر کرد
پولادی ریشهری: فعالیت‌های شهرداری برازجان الگوی مناسبی برای همه‌ی شهرهای استان است

اتحاد خبر:مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در سفر به برازجان و بازدید از برخی طرحهای اجرا شده‌ی شهرداری برازجان، از عملکرد شهردار این شهر در مناسب‌سازی فضاهای تفریحی و خیابانها برای سالمندان و معلولین تقدیر کرد. شهردار برازجان در این دیدار و در بازدید از پارک پیام با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته جهت اصلاح و بهسازی این پارک گفت...

اتحاد خبر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در سفر به برازجان و بازدید از برخی طرحهای اجرا شده‌ی شهرداری برازجان که با حضور شهردار، شماری از اعضای شورای شهر و رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان انجام گرفت، از عملکرد شهردار این شهر در مناسب‌سازی فضاهای تفریحی و خیابانها برای سالمندان و معلولین تقدیر کرد. شهردار برازجان در این دیدار و در بازدید از پارک پیام با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته جهت اصلاح و بهسازی این پارک گفت: پارک پیام مکانی برای عموم مردم خصوصا سالمندان است اما میانگین سنی افرادی که در این پارک اوقات فراغت خود را می گذرانند نشان میدهد که به صورت ویژه‌ای مورد توجه سالمندان عزیز قرار دارد. دلیل این اتفاق را میتوان وجود این فضای مناسب در کنار بنای تاریخی زیبای شهرمان (کاروانسرای مشیر) دانست که سبب شده با استقبال این قشر از شهروندان قرار بگیرد.

 

 


محمدحسن محمدی افزود: مناسب سازی خیابان های شهر جهت رفاه حال معلولین یکی از نکات مورد توجه و تاکید مجموعه‌ی شهرداری برازجان است که با تلاش همکاران پرتلاشمان در مجموعه‌ی شهرداری در بسیاری از خیابانها و معابر مهم شهر انجام گرفته و این رویکرد همچنان در اولویت فعالیت های ما قرار دارد. همان گونه که پارک دانش آموز را به عنوان پایلوت انتخاب و ساماندهی کردیم، تلاشمان بر این است که مسیرهای شهر را بر اساس اولویت های عموم و معلولین طراحی کنیم و اختلاف ارتفاع را جهت رفاه حال این معلولین در نظر داشته باشیم.

 

 


محمدی با بیان اینکه اولویت ما در کنار فعالیت های عمرانی، فعالیت های فرهنگی است ادامه داد: تاکنون و در حوزه‌ی فعالیت های فرهنگی با همکاری عزیزانمان در اداره بهزیستی شهرستان در برنامه‌های مشترکی همچون بازدید از آسایشگاه سالمندان و خانواده های دارای افراد معلول و برخی دیگر فعالیت ها همکاری های لازم را انجام داده ایم و در حد توان خود تلاش کرده‌ایم گرهی از مشکلات عمومی و اجتماعی این عزیزان گشوده شود و این یکی از رئوس برنامه‌های ماست زیرا اگر به فعالیت های فرهنگی به خوبی عمل کنیم می توانیم دیگر فعالیت ها را بهتر انجام دهیم.


مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان و خبرنگارانی که با ما همکاری های لازم را انجام دادند تشکر می کنم؛ مناسب سازی این پارک و مکان های دیگر برای معلولین در شهر برازجان، الگویی است که در سراسر استان باید از آن استفاده کرد. پولادی ریشهری افزود: ساختمان ها، ادارات و معابر همه شهرها باید برای حضور معلولین مناسب سازی شود تا بتوانند فعالیت های روزانه خود را به راحتی انجام دهند زیرا یکی از دلایل کمرنگ بودن حضور معلولین در مکان های عمومی و جامعه همین نامناسب بودن اماکن است که امیدوارم همه ادارات، شهرها و روستاها این مهم را در مناطق تحت مدیریت خود فعال کنند‌.

 


رییس بهزیستی دشتستان نیز در این دیدار عنوان کرد: از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان که همکاری های لازم را در همه عرصه ها با اداره بهزیستی انجام می دهند تشکر و قدردانی می کنم.


حمید انصاری افزود: مجموعه شهرداری تا کنون تمامی تعاملات با اداره بهزیستی را با روی باز پذیرفته و همکاری های لازم را در همه امور با ما  انجام می دهد و همان گونه که مستحضر هستید شاهد تحول بسیار خوبی در شهر در خصوص مناسب سازی پارک ها و معابر برای معلولین، نابینایان، و سالمندان هستیم که در خیابان چمران نیز از ابتدا تا انتها مناسب سازی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

 













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115103