کد خبر: 115093 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 تير 1398 - 09:23
برگزاری اولین جلسه شورای مهارت آموزی شهرستان دشتستان/تصاویر

اتحادخبر: صبح امروز سه شنبه اولین جلسه شورای مهارت آموزی شهرستان دشتستان به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور عبدالمجید دوراهکی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر) و تعدادی از مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری برگزار گردید. سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: توانمند سازی نیروی انسانی در مناطق روستایی و عشایری از مهم ترین....

اتحادخبر: سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: توانمند سازی نیروی انسانی در مناطق روستایی و عشایری از مهم ترین اهداف شورای مهارت آموزی شهرستان دشتستان است.

به گزارش اتحاد خبر؛ صبح سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸، اولین جلسه شورای مهارت آموزی شهرستان دشتستان به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور عبدالمجید دوراهکی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر) و تعدادی از مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری برگزار  گردید.

در این جلسه دکتر لقمان زاده ضمن تاکید بر جایگاه و نقش مهم آموزش های فنی و حرفه ای در کار آفرینی و اشتغال، گفت: نباید صرفا به آموزش های تئوریک بسنده کنیم ومی بایست متناسب با تغییرات بازار کار, تغییر رویکرد داده و به سمت کسب مهارت حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان همچنین افزود: یکی از اهداف شورای مهارت آموزی شهرستان, استفاده از خرد جمعی است و تاکید داریم که توانمند سازی نیروی انسانی در مناطق روستایی و عشایری به طور ویژه در دستور کار باشد.













































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115093